neadii Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hei! Jeg har ett problem med cookies (tror jeg), det er det at de på en måte husker for mye. Så når f. eks. det kommer nye medlemmer på ett forum (mitt forum f. eks.) så står det forsatt navnet på en som ble medlem for en god stund tilbake. Eks: Det står: We have 45 registered members The newest member is PrbZ. Det skulle stått: We have 47 registered members The newest member is THE DOCTOR. Jeg bruker Opera 9.00. Håper noen kan hjelpe meg. Endret 9. januar 2007 av neadii
Fruktkake Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Tja, den nyeste verisjonen av Opera er 9.02. Oppdater?
Zethyr Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Tåpelig design av siden om det der har noe med cookies å gjøre. Prøv å slå dem av og på da vel, eller slett cookiene for den gjeldende sida. Jeg ville heller prøvd å tømme cache, eller kjøre en shift+F5 (tror jeg det var) for forced update
neadii Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Nå har jeg renset og slettet litt av hvert på pcen uten nytte, noen andre ideèr?
neadii Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Funker det på andre PC'er da? 7692423[/snapback] aner ikke, må spørre en venn av meg. Forresten, nyeste verisjon var 9.10. 7692491[/snapback] Ja, merka det når jeg lastet den ned i går.
qualbeen Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 tøm cachen m.m. i opera: verktøy -> slett private data -> detaljer (det er de to øverste valgene som er mest interessante vil jeg tro + "tøm hele mellomlageret") hjelper ikke dette, så ligger ikke feilen hos deg, da er det sia du besøker som ikke klarer å sende ut riktig informasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå