Gå til innhold

– Iphone kommer i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi begynne med noe pristipping? Jeg tipper i 5000-6000 regionen, kan vel ikke bli mer, kan ikke utelukke for mange kunder med skyhøye priser.

7683221[/snapback]

350$ eller 3500 NOK inkludert mva. tror jeg. Selv om det er litt i minste laget.

(redigert til 350$)

Flere bilder og spesisfikasjoner:

 

 

dsc_0199.jpg

dsc_0196.jpg

dsc_0200.jpg

dsc_0202.jpg

 

- "It connects to any POP3 or IMAP email -- Yahoo Mail, MS Exchange, Mac Mail... POP3: Gmail, AOL mail, and most ISPs... let's highlight one, Yahoo mail. Today we are announcing Yahoo will offer free push-IMAP email to iPhone customers. This isn't just IMAP, this is push-email, same as a BlackBerry."

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Under 4000 blir litt i underkant, hadde seff vært ufattelig om det blir det, vi får jo håpe. Det se uansett ut som Apple overgår alle forventningene.....igjen

 

Skal vi begynne med noe pristipping? Jeg tipper i 5000-6000 regionen, kan vel ikke bli mer, kan ikke utelukke for mange kunder med skyhøye priser.

7683221[/snapback]

350$ eller 3500 NOK inkludert mva. tror jeg. Selv om det er litt i minste laget.

(redigert til 350$)

Flere bilder og spesisfikasjoner:

 

 

dsc_0199.jpg

dsc_0196.jpg

dsc_0200.jpg

dsc_0202.jpg

7683268[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig det ser litt slitsomt ut å skrive på det "tastaturet" jeg. Flere som synes det ser litt lite ut..?

7683313[/snapback]

Lite synes jeg det ikke ser ut til å være. Vil heller ikke forundre meg om Apple har gjort noe smart her for funksjonalitet.

 

Jeg hadde ikke noe tro på denne phonen, og liker ingen andre eppleprodukter spess godt, men DAMN :)

Avhengig av prisen og pc-kompabilitet kan det nok hende...

7683320[/snapback]

Den vil være kompatibel med pc.

 

 

 

 

"Apple-aksjene har steget med hele $2.43!"

 

"All the guys around me in the audience are saying: 'Quick! Buy stock!'"

 

"Widget overview. Demo. Stock Widget. He shows the AAPL stock quote, which the audience responded to with a big cheer. (AAPL up 2.40)."

 

 

 

 

dsc_0212.jpg

dsc_0212.jpg

dsc_0206.jpg

dsc_0219.jpg

dsc_0217.jpg

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Jeg tipper prisen vil bli relativt lav, jeg. Hvis apple vil penetrere mobilmarkedet må prisen være lav. Tipper de tar en for baugen med den første telefonen for å kunne harpunere Nokia m.fl. hardt, brutalt og nådeløst med én gang og bli ferdig med det. Jeg tipper i overkant av 4000, på linje med samsungs toppmodeller.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Ser noen klager på str, men her er jo litt av poenget å ha en viss size på skjermen, og skal den brukes til WIFI / multimedia er 3,5" passe synes jeg, vil heller applaudere at den er så tynn som den er. Håper de har funnet opp nye batterier også.

 

Har fulgt presentasjonen litt pr blogg. Irriterer meg noe at hr. Jobs presenterer et produkt som om han skulle selge et TV-Shop produkt. Alt er så utrolig fantastisk og ord som "revolusjon" blir litt for kraftige i denne sammenheng, ikke at det er så viktig - men fravær av 3G og et passé kamera på 2 MP vitner noe om at ikke alt er hentet fra øverste hylle. Blir spennende å se pris og objektive reviews. (Gjetter rundt 5k).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...