Sindrelol Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lurer på hvordan det blir når de åpner portalen. La oss bare tenke på da de åpnet Gates of Anh'Qurai, 4-5 server shutdowns, syk MS latency osv. Og bare det at en hel server skal gjennom samme portal på en gang er jo ganske sykt. Det kommer til å bli så evig mye ganking og AOE-ing osv. Ahh, gleder meg Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal si jeg gleder meg! Min første char var en Shaman på Aggramar, og siden jeg nå er alliance på Balnazzar har det blitt lite av den.. spilte litt på den i går og i dag, og det er jo GENIALT! Men jeg tror jeg lvle mainen min (bare 55 ^^) til BC kommer, også lage en Draenei shaman etterpå. Hurra, nå får vi også WoW's mest overpowered class! ;> Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hurra, nå får vi også WoW's mest overpowered class! ;> 7682564[/snapback] Unnskyld meg, men hva får deg til og tro at shaman er wow sin mest overpowered class? For de er noe av det enkleste man kan møte på i pvp og er iallefall ikke overpowered i PvE. Liker ikke at vi får shaman så kan de få paladin. Shaman er jo pure dritt.. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hurra, nå får vi også WoW's mest overpowered class! ;> 7682564[/snapback] Unnskyld meg, men hva får deg til og tro at shaman er wow sin mest overpowered class? For de er noe av det enkleste man kan møte på i pvp og er iallefall ikke overpowered i PvE. Liker ikke at vi får shaman så kan de få paladin. Shaman er jo pure dritt.. 7682681[/snapback] Uff så subjektiv mening da For meg som er druide, er shamans et helvete, og det er flere andre klasser som synes også. Men finnes jo noen som har de som easymode; er jo slik spillet er bygd. Jeg kan leke meg med de fleste hunters f.eks., men betyr ikke at hunters er pure dritt for det, tvert imot, de er jo ofte på topp når det kommer til sustained dmg Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skal på skitur første helga jeg *kremt* 7680313[/snapback] hehe, skal en uke til alpene jeg men har en uke fri fra jobb når jeg kommer hjem så da blir det POWAH levling Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Glemmer aldri de gamle " NERF SHAMANS!" trådene før de gjorde at WF ikke kunne procce på WF (Og når alle hadde dårlig gear, dårlige talents osv osv) Nå er shamans akkuratt helt greie! (Elemental shamans med lightning overload er farlige i beta ) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hurra, nå får vi også WoW's mest overpowered class! ;> 7682564[/snapback] Unnskyld meg, men hva får deg til og tro at shaman er wow sin mest overpowered class? For de er noe av det enkleste man kan møte på i pvp og er iallefall ikke overpowered i PvE. Liker ikke at vi får shaman så kan de få paladin. Shaman er jo pure dritt.. 7682681[/snapback] Nei, shaman er ikke overpowered i PvE, ikke noe mer enn alle andre classes som kan heale. Men det er PvP jeg snakker om, hva PvE angår går jo ikke utover meg, bare datastyrte monstre. ;> Jeg kan godt komme med mine meninger, selv om de ikke akkurat hører hjemme akkurat i denne tråden. (Så jeg skjuler det, genial sak ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -- Off Topic-- Windfury, tidenes argument. For hvert femte slag, får du to ekstra, med MER attack power! Og ikke bare mer, men på lvl 60, 333 ekstra, og det er ekstremt mye! Og jada, "de må jo innpå deg"! I de tilfeller de ikke er på kloss hold, har de Lightning Bolt, som gjør cirka 500 damage på et target, eller Chain Lightning, som tar dobbelt så mye mana, men kan damage flere targets samtidig. Har de kommet 20 yards innpådeg står ikke akkurat problemene i kø heller - en rimelig kraftig linje med Shock-spells som slower (som gjør det rimelig lett å komme nermere), avbryter spellcasting, eller tenner på fienden og i alle tilfeller gjør rundt 500 damage, pluss +dmg fra gear. Lightning Shield! Du kan ikke røre en shaman uten å miste 200 damage per slag, arrow eller spell. Det er 600 dmg på ett shield, og det er faktisk en del for en caster, spesielt mage eller priest.. Warlocks har jo en del stamina. >_> Bortsett fra hunters og eventuelle balance druids (som jo kan heale) er det da melee classes igjen, som får den nådeløse Windfury på seg. Sentry Totems kan også være rimelig kjedelige for casters, spesielt hvis det spiser en stor spell/ability som Fireball, Mind Blast, Aimed Shot, Starfire, you name it. Og skal man whine, må man jo whine på alt, andre totems kan også være rimelig irriterende. Nå er det ikke sånn at totems gjør enorm damage, men Searing totem kan slowe casters, Fire Nova totems kan ta rogues og druids ut av stealth om man ikke er forsiktig, Windfury totems gjør at man kan bruke windfury sammen med Rockbiter, Flametongue eller Frostbrand, og det er lite gøy for andre classes. I tillegg kan de heale. ;> --/Off Topic-- Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er Grounding totem, sentry er noe vi brukte i gamle dager for å hoppe fra store avstander nedover uten å dø.. Før var WF 8xx ap. Før det procca den på seg selv. QQ. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 altså. Det er noen som faktisk kommer til å sove natt til 16. januar. Men om det skjer noe utenfor portalen, så må en eller annen filme det og legge det ut her på forumet Lenke til kommentar
Verg Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg får TBC den 15. Haha! xD Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gleder meg sinnsykt. Skal bli Human Priest med Enchanting og Tailrong. Blir PvE-hore igjen! xD 7679907[/snapback] hva med tauren characteren på rp serveren som jeg digget så mye da? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sitter bare å venter på TBC nå jeg.. Kjeder livet av meg atm 7679654[/snapback] Eg og! :< Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg får TBC den 15. Haha! xD 7685262[/snapback] Du får jo ikke spilt noe før oss andre uansett, forutsett at vi får vårt den 16 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gleder meg ufattelig, Spaceworld holder åpent fra 24-02 natt til tirsdag, gjett om jeg skal bort og få tbc da Vet du hvor det gjelder? Jeg bor i Oslo, er vel en eller annen Spaceworld som holder oppe? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skal bli kjekt å utforske Outland med guild folk og real life venner. Skal bli fint å lvle, gjer nye quest, nye instancer. Blir kjekt. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gleder meg ufattelig, Spaceworld holder åpent fra 24-02 natt til tirsdag, gjett om jeg skal bort og få tbc da Vet du hvor det gjelder? Jeg bor i Oslo, er vel en eller annen Spaceworld som holder oppe? 7686194[/snapback] Den ved jernbanetorget holder oppe midnatt :O 25 første får CE! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Takker, skal se om jeg får kommet meg bort. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er i hvertfall klar. Skal ikke spille de første dagene, men har skaffet alle tingene jeg trenger for å ta jewelcrafting fra 1 til 300. Spiller i beta, og fy som jeg gleder meg til BC Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg gleder meg så mye at jeg tror jeg stikker å tar det fra blizzard før det lanseres Og så har vi det vanskelige valget....Blood Elf Warlock, Rogue eller Draenei Shaman Endret 10. januar 2007 av Rcane Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Personlig er jeg veldig nysgjerrig på om hva outlands eventet blir, kan jo godt hende det tar noen dager før outlands blir åpnet :O (tviler men det er nok noen timer lange events) Blizzard nekter å gi ut noe info på dette, på BC beta er portene åpnet, men utafor portalen ser det ut som noe har skjedd. :o Håper vi får se kazzak åpne portalen! Jeg synes det er et event i seg selv alt laggen, blir liksom litt spesielt 7681422[/snapback] Du kan gå inn i Outlands med en gang, eventen vil ikke blokke for noenting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå