Rollespilleren Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Blizzard har ikke glemt casual players som ikke raider med guilds nå som eksansjonspakken er i siktet, men som spiller dungeons med pugs, og kan ha det minst like kjekt med å samle på disse må-ha fristende settene. Utsende og stats er jo tross alt litt status i dette spillet. http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=34522
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Mange av de var ikke så verst, ganske stilrene. Men hvorfor skal warlock-settet være så tøft? :---<
Rollespilleren Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Jeg klarte ikke å se om det var mellomrom nede ved haka til warrioren eller om Dranei har gull-farge på haka.
TwiiK Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 De var faktisk sinnsykt tøffe. Kanskje blizzard faktisk har skjønt at armor som ser ut som armor eller tøy som ser ut som tøy ser bedre ut enn pigger, drager, lasere, og armor som ser ut som pastellfarget plastelina?
eggenz Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 omg de har stygge .. :S bare rogue og warlcock osm var brukbar.. resten var... /pjuke
Rollespilleren Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Til å være Dungeon Set så synes jeg det er greit. De skal ikke være superfantastiske. Set-items bør jo reflektere hvor hardt arbeid som er lagt bak.
Cappo Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Paladin settet var jo litt kult. Spesielt hjelmen var skikkelig kul. Ikke like alle de andre hjelmene som er i spillet fra før.
xanth0s Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Likte skuldrene til Shammy'n, de var jo uber store.
Reached Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Mage shoulder gfx'en er like som de Blizzard la inn i 2.0 .. bare en annen farge.
crypt0r Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Syns alle settene var ganske like jeg? Tror jeg kommer til å slite med å skille de forskjellige klassene i bg's den første måneden iallefall! Druid head var jo lik t3 bare en annen farge.. Mage skuldre lignet på NW skuldrene bare en annen farge og uten glow. Men ble positivt overrasket, endelig noen sett som det faktisk ser ut som kunne bli laget i Azeroth, og ikke en eller annen romstasjon i en galaxy far far away...
Sindrelol Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det er tydelig at Blizzard har gått tom for ideer. Det var ingen kule set der. Tier 1 og 2 er noe BLizzard har jobbet med, og de ser virkelig bra ut. Mens alle de nye settene som kommer i TBC ser ut som dritt.
Lt-Woof Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 jeg ble skuffa enig med Sindrelol, virker som om Blizz har godt tom,se på T4,T5, man ser jo ut som romvesner
Acurus Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det er tydelig at Blizzard har gått tom for ideer. Det var ingen kule set der. Tier 1 og 2 er noe BLizzard har jobbet med, og de ser virkelig bra ut. Mens alle de nye settene som kommer i TBC ser ut som dritt. 7682715[/snapback] Ikke glem at T1 og T2 ikke såg så veldig kule ut med en gang de ble leaka eller for densaks skyld når folk begynte og få de. Er ikke sikkert det er sånn de kommer til å se ut om noen måneder Men jeg likte de stort sett jeg
Rollespilleren Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Ja, f.eks. shoulders til hunter ble jo heftig kritisert. Per i dag synes jeg det er noe av de kuleste man kan ha på skuldrene. Det er jo smak og behag, noe som man kan diskutere seg blå og rød av.
Thomas J.L Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 ehm, fikk ikke se warlock.. Noe som mangler? Hva er tiden når warlock blir vist? Sett hjennom den 3 ganger nå, begynner å se dårlig kanskje
NuckChorris Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ble skuffet jeg også. Ble for likt og kjedelig imo. Men er jo ofte man misliker noe første gang man ser det
Thomas J.L Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ser ut som det ligger forskjellige versjoner ute på premium serveren, lastet fra en annen server og fikk riktig versjon. Var ikke warlock i den første filmen. Men syntes ikke at warlock settet var pent
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 ehm, fikk ikke se warlock.. Noe som mangler? Hva er tiden når warlock blir vist? Sett hjennom den 3 ganger nå, begynner å se dårlig kanskje 7685194[/snapback] Du bør nok skaffe deg briller ja. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå