Gå til innhold

Den store PlayStation Network ID (PSN)-tråden


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Er en stund siden sist, men prøver fordet =)

 

Nå som EUPSstore er oppe og går hadde jeg tenkt til å logge inn med PSN Id'en som jeg hadde for Europa. Men det funket ikke :O

 

Jeg vet jeg har laget to accounts, EU/US, men det er bare US som fungerer. Noen andre som har hatt problemer med dette?

 

Har prøvd å lete litt rundt, men finner ikke hvor jeg kan regge for nye PSN Id. Noen som gidder å provide en link?

 

Er sÅ klar for Tekken DR :D

Lenke til kommentar
Å, jeg surrer så fælt. Jeg bytta om til City fra Province og da funka det :S

Men nå sier den at Visakortet ikke funker. Har akkurat sjekka saldoen og der står det jeg har over 400,- så skjønner ikke hva problemet er nå..

 

Fader til mange problemer ass :(

8207269[/snapback]

 

Jeg får heller ikke brukt mitt Visakort på EU Store. Har en US maskin ? Si i fra hvis du får det til.

Lenke til kommentar

Jeg har en US-maskin, men det skal funke nontheless!

Trudde igrunn alle hadde en US-maskin inntil videre, og jeg har hørt om flere som har fått det til å fungere!

Jeg vet US-maskiner kan kjøpe fra HK-store, så skjønner ikke hvorfor vi kan kjøpe fra EU...

 

gordito: du kan lage en account på din ps3 ved å "sign in" > "forgot password" > tror du kommer til der du kan lage en ny account da :)

Lenke til kommentar
Jeg har en US-maskin, men det skal funke nontheless!

Trudde igrunn alle hadde en US-maskin inntil videre, og jeg har hørt om flere som har fått det til å fungere!

Jeg vet US-maskiner kan kjøpe fra HK-store, så skjønner ikke hvorfor vi kan kjøpe fra EU...

 

gordito: du kan lage en account på din ps3 ved å "sign in" > "forgot password" > tror du kommer til der du kan lage en ny account da :)

8207475[/snapback]

 

Kommer en ny firmware oppdatering i morgen. La oss håpe den fikser dette. Er klar for å laste ned Tekken DR

Lenke til kommentar
gordito: du kan lage en account på din ps3 ved å "sign in" > "forgot password" > tror du kommer til der du kan lage en ny account da :)

8207475[/snapback]

 

Det stod bare at registering ikke lengre var tilgjengelig.. Men, drit, fikser det når jeg faktisk får PS3en ;)

Lenke til kommentar

Jeg har også US ps3, funker fint her..

 

Er ikke noen visa elektron ute å går eller noe da? kanskje derfor det ikke funker? Var ikke noe problem her. Registrerer visaen og går på add funds.. også var det bare å shoppe i vei.

 

 

BTW. Tekken er sinnsykt digg.. Hvem har vel ikke drømt om tekken uten loading :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...