KrizZzo Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 (endret) får opp denne feilmeldingen når jeg prøver å koble til N70 til pc'n.. noen som har vært borti denne før? Har prøvd å lagt inn fra cd, lastet ned og lagt inn, men ingenting nytter.. Det løste seg:D Endret 8. januar 2007 av KrizZzo
Locutus Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 får opp denne feilmeldingen når jeg prøver å koble til N70 til pc'n.. noen som har vært borti denne før?Har prøvd å lagt inn fra cd, lastet ned og lagt inn, men ingenting nytter.. Det løste seg:D 7674937[/snapback] Jeg hadde samme problem. Fungerte rett etter installasjon av PC Suite, men så fikk jeg beskjed om oppdatering som jeg lastet ned og etter det var alt klikk. Jeg løste det til slutt ved å gjøre sånn ca følgende: -Avinstallere hele greia -Restarte -Installere på nytt -Koble til (fungerer fortsatt ikke) -Høyeklikk på Min Datamaskin og velg Egenskaper -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -Der ligger N70 med feil pga manglende driver, så jeg velger oppdater driver og setter i CD'en som fulgte med. Velger automatisk installasjon, og den setter i gang. Hvis alt går som det skal ser du at det dukker opp masse greier på Enhetsbehandlingen (Nokia USB Hub etc. etc.) men når den er ferdig å installere drivere er mobilen koblet til. Dette fungerer helt til du kobler den fra og til igjen, så må du gjøre hele operasjonen på nytt bare at nå har en del navn endret seg i Enhetsbehandling. Etter andre gang har det fungert hos meg, men kan hende du må begynne på nytt igjen hvis du kobler den til en annen USB port. Utrolig tungvint, men sånn er det nå. Tror det har noe med windows versjonen og USB driverne å gjøre. Det finnes nye drivere for usb-kabelen på Nokia sine sider også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå