Gå til innhold

Skal teste WoW trial med kona, trenger tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørr en vakt i Ironforge om hvor deeprun tram er. så kommer det et lite flagg på mappet. så går du gjennom portalen, tar toget, og kommer til sw :) loch modan er relativt logisk om du ser på loch modan kartet kontra Dun morogh

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Druid og Rogue... Rogue er en ganske grei klasse egentlig mens Druid er bare gøy synes jeg da.

Hvorfor akkurat denne comboen?

Druid(Feral): Healing samt at druider kan gå i Cat Form. Noe som kan være kjekt. Samt at de kan tanke og hvis det trengs healing er det bare for druiden og bruke en abillity som stunner og druiden for å heale.

Rogue: DPS DPS DPS DPS DPS og stealth :p

Kanskje postet i seneste laget men jeg vil ha meninger om comboen min... any1? :)

Edit: Typo :p

Endret av Lednar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Må få høre hvordan det går ja. :D

(Innlegg nr. 4000!! :O)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Men i forhold til SWG, må jeg si jeg ble skuffa over character creation biten.  Og med mindre det er en liste jeg bare ikke har funnet, utrolig lite emotes.

7678895[/snapback]

Det er greit med emotes, egentlig - jeg har iallefall ikke savnet så mange.

Og jeg synes egentlig det er greit at character-creation er bittelitt begrenset, i f.eks Everquest 2 har du uendelig med muligheter, men det er nær sagt umulig å lage en character som faktisk ser bra ut.

Skrevet

Heia!

Så utrolig stilig og koselig at dere som par spiller sammen :) Jeg er en jente på 31 år som foreløpig ikke klarer å få samboer med i wowelandet, han foretrekker FPS spill som half life hehehe.

Vi har ingen barn ennå men fikk oss nettopp en liten valp hvor jeg kjører lengdeløp mellom wow og ut å tisse/bæsje/fôre/kose valpen :)

Jeg tok nettopp opp wow livet mitt igjen, etter å ha vært missing from the scene et års tid.....og gosh hvor mye jeg har savnet wow :)

Stå på videre! :)

Skrevet
Heia!

Så utrolig stilig og koselig at dere som par spiller sammen :) Jeg er en jente på 31 år som foreløpig ikke klarer å få samboer med i wowelandet, han foretrekker FPS spill som half life hehehe.

Vi har ingen barn ennå men fikk oss nettopp en liten valp hvor jeg kjører lengdeløp mellom wow og ut å tisse/bæsje/fôre/kose valpen :)

Jeg tok nettopp opp wow livet mitt igjen, etter å ha vært missing from the scene et års tid.....og gosh hvor mye jeg har savnet wow :)

Stå på videre! :)

7788072[/snapback]

Hehe, det høres ut som meg og fruen! Jeg har spilt WoW en stund, men hun har hele tiden sagt at det ikke ser ut som noe for henne. Helt til en dag jeg kommer og hun har laget en char på konto'en min og har levla til 7-10 et sted! Da var ikke veien lang ned til spillsjappa gitt!

Nå wow'es det over en lav sko i heimen! Heldigvis har hunden vår blitt så gammel at tisse/bæsje/fôre-problemet du nevner ikke er like stort enda ;)

Sitter på en 33 lock og hun tar meg snart igjen, etter ei uke spilling; Pally på 27!! Damn, med det tempoet her er hun på 60 lenge før meg.. :)

Må si det er veldig hyggelig å spille sammen med dama, så det anbefales. Selvom jeg sitter på stua, hun på soverommet. Jeg sitter og snakker med guildet på ventrilo og chatter med dama i chaten når vi ikke spiller sammen.. :p

Skrevet (endret)

Hei alle,

det går så det griner her :) Jeg er 33 Frost Mage nå, og igår kveld fikk vi fruen opp fra 14 til 16 Fire Mage. Vi spillte side om side frem til ca lvl 10-12, men så begynte jeg å måtte ha noen "ekstra" spill sesjoner.

Jeg tror for noen av de første gangene i livet vårt, har jeg lagt meg før henne nå. Hun skulle jo bare ha "2 defias red bandanas" til jo. Og jeg hører hun mumler med lav stemme "Nå skal jeg banke han med den nye fireball'en min". Og at fruen skulle bli såååå glad for å finne ut at hun kunne senke cast time på fireball, ja det var rett og slett moro.

Hun har ikke det store suget som dannes i mange MMO spillere tror jeg, ihvertfall ikke enda. Det er jo endel spill mekanikk som må forståes før man begynner å tenke litt mer klinisk på det (som er vel det de fleste av oss "gamere" automatisk gjør med noe nytt), men det er uten tvil ett super oppheng for henne når hun tar seg tid til å sette seg ned. Da går det til langt på natt.

Det er som musikk for en gammel gamers ører!

Sålangt har vi bare questet, og ikke mer enn en times grinding til sammen tenker jeg. Det liker jeg veldig godt. Der hvor ting har vært vanskelig har jeg på magisk vis alltid kommet over en eller annen meget snill sjel som jeg har gruppert med, og som regel med meget stor success. Jeg vet ikke hvordan det er i end-game, men de som levler opp er ihvertfall veldig snille og åpne på Quel'Thalas serveren.

Eller er jeg rett og slett imponert over størrelsen på verdenen og hvor detaljert alle de forskjellige stereotypene er. Hittil må Booty Bay være favoritten min :D Få rlyst til å legge om til pirat stemmen min hver gang jeg kommer dit. Samt at de klarer å lage noen relativt underholdene storylines til questene sine.

Så som dere sikkert da også har skjønt falt vi begge 100% for "free-trial" trikset og kjøpte spillet begge to.

Takk og lov ingen hund da, katten klarer å gå på do selv. :thumbup:

Men barna begynner å bli litt tynne....

;)

Endret av gupp
Skrevet

Jeg får nesten en tåre i øyekroken når jeg leser dette.. Visste ikke at det fantes sånne jenter. :D

Hu der får du virkelig ikke la komme seg unna! :D

PS: Har hun en søster? ;)

Skrevet
Jeg får nesten en tåre i øyekroken når jeg leser dette.. Visste ikke at det fantes sånne jenter. :D

Hu der får du virkelig ikke la komme seg unna! :D

PS: Har hun en søster? ;)

7802426[/snapback]

det gjør det vet du ;) har selv ei skjønn liten dame som hater aliance Elsker horde og spiller troll shaman :=)

Skrevet

Så dinga jeg 40 igår :D Men mangler ca 15-20g til mount. :( Og jeg var bare LITT skuffa når jeg så Gnome mounten, lol. Robochicken to the rescue!

Så nå går alt ut på å få de siste pengene, og å få Exaltet status med Stormwind eller Ironforge. Har ca 8500 poeng igjen til Stormwind og 10k igjen til Ironforge(som er den jeg egentlig vil ha).

Jeg regner med at det beste er å gjøre lav level missions? Dessverre klarer jeg ikke finne fler i Stormwind/Elwynn forest. Jeg gjorde veldig mange mens jeg levla. Noen som har tips?

Dama er HELT hekta. Hun ble alchemist her om dagen, og jobber nå mot 200 i skill der. Igår kveld fikk hun sitt første ekte "MMO frustrasjons" anfall, da hun hadde 149 i herbalism, og trengte "bare en JÆÆÆÆVLA plante til" som såklart ikke var noe sted å finne. :D Men , hun er lvl 23 nå og har sittet nesten hver kveld til langt på natt den siste uken.

Tror nok ikke det skal være så vanskelig å få henne med på Age of Conan nå som jeg trodde.

Skrevet

Exalted status med Stormwind eller Ironforge koster deg ca. 800g, vil jeg tro. :p

Grunnen til dette er at du må levere inn runecloth for reputation når det ikke er flere quest igjen.

Keep up the good work. :D

Skrevet
Så dinga jeg 40 igår :D  Men mangler ca 15-20g til mount.  :(  Og jeg var bare LITT skuffa når jeg så Gnome mounten, lol.  Robochicken to the rescue!

Så nå går alt ut på å få de siste pengene, og å få Exaltet status med Stormwind eller Ironforge.  Har ca 8500 poeng igjen til Stormwind og 10k igjen til Ironforge(som er den jeg egentlig vil ha).

Jeg regner med at det beste er å gjøre lav level missions?  Dessverre klarer jeg ikke finne fler i Stormwind/Elwynn forest.  Jeg gjorde veldig mange mens jeg levla.  Noen som har tips?

Dama er HELT hekta.  Hun ble alchemist her om dagen, og jobber nå mot 200 i skill der.  Igår kveld fikk hun sitt første ekte "MMO frustrasjons" anfall, da hun hadde 149 i herbalism, og trengte "bare en JÆÆÆÆVLA plante til" som såklart ikke var noe sted å finne. :D  Men , hun er lvl 23 nå og har sittet nesten hver kveld til langt på natt den siste uken.

Tror nok ikke det skal være så vanskelig å få henne med på Age of Conan nå som jeg trodde.

7846431[/snapback]

du kan ikke mangle 10k til exe allerede:S på lvl 40? vis det så må du ha gjort noe sykt :p

Skrevet

Er lvl 42 og mangler 10k rep med Stormwind til Exalted, og jeg er NE druid.

Ikke vanskelig å dra mye rep om man tar allle quester man finner.

Lykke til videre. :)

Skrevet
Er lvl 42 og mangler 10k rep med Stormwind til Exalted, og jeg er NE druid.

Ikke vanskelig å dra mye rep om man tar allle quester man finner.

Lykke til videre.  :)

7846639[/snapback]

hehe sweet det da :=) jeg liker min mount enda så stresser ikke ^^ kodo og raptor / troll / tauren :=)

men lurer på om ikke min tauren vil ha mount til bloodelfs ^^

Skrevet

Som Darkrevan sa, jeg har nesten bare questet, bortsett fra en en time eller 2 før lvl 39, så var hele 39 en grind igår (AoE ftw!). Har vært Revered med Ironforge og Stormwind ganske lenge egentlig. Bare ikke sett vitsen før nå :p Tipper jeg har mangla 10k poeng siden ca lvl 30. Etter det har jeg ikke tatt noe særlig med quests i Stormwind området.

Plukka opp 1500 Stormwind rep til på 30 min ved å løpe noen lvl 2-5 missions jeg ikke hadde tatt i starten. Men finner ikke flere slike nå :(

800g på Runecloth er nok ganske uaktuelt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...