Nikitta Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg fandt Warcraft III, Reign of Chaos, billigt så jeg besluttede mig for at stille min nysgerrighed og prøve det. Desværre fulgte der ingen manual med. Hvor finder jeg en manual og/eller nogle gode tips for nybegyndere online? Det virker som et godt spil så vidt, men der er flere ting som jeg har brug for lidt vejledning i. De ting jeg vil vide står sikkert i manualen, men den fulgte ikke med i denne billigudgave. Er der nogen som kan give mig nogle gode links?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 uten manual? pleier ikke serienummeret å stå på manualen. det gjør det ihvertfall i mitt eksemplar.
Shifty Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nikitta, sjekk cd'en fra My Computer og se etter en pdf-manual. Mange gamle spill som blir gitt ut på nytt senere har gjerne en .pdf manual inne på cd'en istedetfor en vanlig manual i papir. Håper du finner det! Endret 8. januar 2007 av Shifty
cyberPanda Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 jeg kjøpte WC3 og TFT for 89 kroner hver på elkjøp. manual fulgte med begge to. noen tips: 1: spill kampanjen før du går online 2: når du går online kan du spille 4v4 for å lære spillet 3: når du møter gode spillere kan du lagre replay av kampen og se på den for å lære å bli bedre. 4: ikke stå i basen din å kop, beveg deg hele tiden. drep nøytrale monstere for å få XP til heltene dine.
Nikitta Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 (endret) http://www.blizzard.com/war3/ kanskje? 7669567[/snapback] Nyttig link. Takk! Endret 8. januar 2007 av Nikitta
Nikitta Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 uten manual? pleier ikke serienummeret å stå på manualen. det gjør det ihvertfall i mitt eksemplar. 7669680[/snapback] Serienummeret sad på en pamflet med telefonnumrene til teknisk support.
Nikitta Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nikitta, sjekk cd'en fra My Computer og se etter en pdf-manual. Mange gamle spill som blir gitt ut på nytt senere har gjerne en .pdf manual inne på cd'en istedetfor en vanlig manual i papir. Håper du finner det! 7669690[/snapback] Bingo! Takk! Endret 8. januar 2007 av Nikitta
Nikitta Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Takk for tipsene, CyberPanda. Jeg forsøger mig med kampanjen for tiden og det er nok det bedste: gennemsnitslevetiden for fodsoldaterne er under 1 minut, men jeg skal nok få lært mig det nu hvor jeg har fundet manualen.
cyberPanda Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Takk for tipsene, CyberPanda. Jeg forsøger mig med kampanjen for tiden og det er nok det bedste: gennemsnitslevetiden for fodsoldaterne er under 1 minut, men jeg skal nok få lært mig det nu hvor jeg har fundet manualen. 7674960[/snapback] hvis det er human kampanjen du spiller kan du bruke paladinens "holy light"abilety for å helbrede fotsoldatene. det er den beste måten å holde dem i live.
Nikitta Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 hvis det er human kampanjen du spiller kan du bruke paladinens "holy light"abilety for å helbrede fotsoldatene. det er den beste måten å holde dem i live. 7676336[/snapback] De eneste kampanjer jeg har adgang til er Orc Prologue, som var vældig kort, og Human. Jeg ville ellers helst spille orc. Zuk-zuk. Jeg er langsomt ved at lære mig spillet, samt at have tålmodighed til at vente til at helten får sin mana tilbage inden jeg går videre, hvis han kun har lidt mana tilbage. Der er stadig en del at lære, men det morer mig, så det er okay. Jeg har opdaget flere ting som jeg ikke skal gøre igen
SilverCRX Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) I Warcraft III - Reign of Chaos spiller man gjennom kampanjene i en bestemt rekkefølge. Hvis jeg ikke husker feil er det slik: 0. Orc prologue 1. Human Campaign 2. Undead Campaign 3. Orc Campaign 4. Night Elf Campaign Anbefaler forresten at du kjøper ekstrapakken (Warcraft III - The Frozen Throne) om du blir hektet Endret 10. januar 2007 av SilverCRX
Nikitta Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 (endret) I Warcraft III - Reign of Chaos spiller man gjennom kampanjene i en bestemt rekkefølge. *snip* Anbefaler forresten at du kjøper ekstrapakken (Warcraft III - The Frozen Throne) om du blir hektet 7686732[/snapback] Det forklarer hvorfor jeg på Orc - prologue fik forklaret hvordan man bevæger flytter sin helt osv mens de i Human Campaign antog at jeg vidste det. Det er da en god ide, synes jeg, og giver en god indførelse i spillet. Vi får se om jeg bliver hektet, men det virker spændende. Endret 10. januar 2007 av Nikitta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå