Eide'n Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Eg har fått meg nytt grafikk kort til jul og når eg spiller C.C. Gernerals Zero Hour fryse spillet for 5 -10sek. nokon gonger heilt til pcen fryser fulstending. Kortet er eit Club3d Geforce 7600GT AGP. har ein 2 år gammal Intel Pentium 4 3.0E GHz ingen av delen er overklokket. PCen har 1024MB RAM. kort sagt: fryser under spilling av C.C. Gernerals Zero Hour nytt Club3d Geforce 7600GT AGP gammal pc med 3GHz P4 og 1024MB RAM PCen funger fint i meir krevande spill som Call of duty 2 og i desktop. Har dei nyaste driverane og biosen. Er det noko som har vore brot i det samma eller veit kva problemet er??
Saiko Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Fjernet du alt av gamle drivere før du installerte det nye kortet? I såfall kan det kanskje være en ide å gjøre dette først. Kanskje noen kan hjelpe deg litt mer hvis du opplyser om hvilket kort du hadde før?
Eide'n Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 (endret) formaterte PCen når eg fekk korte. alle driverene er etter installasjonen. Eg haddet eit Ati Radeon 9800pro. Endret 7. januar 2007 av King[nor]
Bluum Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Du kunne prøvd noe så enkelt som å slette Generals og installere det på nytt. Siden det bare er det ene spillet som klikker.
Eide'n Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Eg har både den nyaste patchen og innstallert Generals på ny fleire gonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå