redsword Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 nå har jeg innstallert cs source igjen, jeg skriver inn Brukernavn å Passord. plutselig så er det feil Passord. jeg sender sånn der mail så jeg kan få Verification Kode. for jeg vet Brukernavnet. men hva skjer? joda, jeg får ingen mail eller noe. noen som kan hjelpe meg litt?
redsword Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 har sjekket der også. har ikke fått noe Nosteam Reply elns..
redsword Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 det er rett Mail adresse, å nei jeg bruker ikke CAPS
Beaumont Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 kjenner en venn med samme problemet, trenger virkelig et svar på det.
Hydrokortison Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hei Jeg har det samme problemet plis hjelp meg med dette ekstremt irriterende problemet
Anathema Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Min erfaring med dette er at det tar tid, så du får nok bare smøre deg med tolmodighet, så kommer den nok etterhvert!
Lapp1 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Enten har du laga ny post, ellers har en moderator sletta posten min, hva faen hvorfor det?
eXtreme-501 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Skjedde det samme med meg. Viste seg at jeg hadde lånt accounten min til noen, som hadde lånt den til broren, som så hadde lånt den til en venn. Den ble visst stjælt Etter å ha sendt minst 20 mail til steam om å få tilbake accounten min, fikk jeg den tilbake. De svarer nesten aldri.. Endret 4. mars 2007 av eXtreme-501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå