xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) I morgen, altså den 8. januar, vil det bli sluppet en større steamoppdatering. Det vil til sammen komme fire nye funksjoner til steam. En av de nye funksjonene i oppdateringen er en funksjon som gjør at du kan dele spillene dine med kamerater.Hvis du kjøper et nytt spill til steam, kan du gi kompisen din et guest pass, slik at han også kan prøve det. Oppdateringer av steam er irriterende, det synes vi alle.Derfor har steam laget en funksjon som gjør at oppdateringen kjøres i bakgrunnen, og når den er ferdig, kan du restarte steam, så er alt ordnet. En annen ny funksjon kalt game favorites, gjør det mulig å lage en egen liste med dine favorittspill. Dette er spesielt kjekt hvis du begynner å få mange spill i my games-listen. Den siste funksjonen har gitt steam en ekstrem forandring, ved å fjerne alt unødvendig dill-dall, og lagge til fem nye skins. Kilder: Catch-Gamer.no og Steampowered.com. Jeg så selvfølgelig ikke at neadii allerede hadde laget en tråd om dette før jeg hadde laget min. Neadii har forresten skrevet at oppdateringen kommer ut i dag, den 7. januar, noe som er feil. Endret 7. januar 2007 av NorthGarden
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg så selvfølgelig ikke at neadii allerede hadde laget en tråd om dette før jeg hadde laget min. Neadii har forresten skrevet at oppdateringen kommer ut i dag, den 7. januar, noe som er feil. Endret 7. januar 2007 av NorthGarden
The Ghost Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Beklager leste ikke hele så bare for over den
JohndoeMAKT Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Fin tråd Northgarden, men førstemann til mølla. Diskusjon om denne oppdateringen kan tas i den andre tråden om samme tema.
Anbefalte innlegg