Matsemann Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Og de har fortsatt ikke fiksa bugs, eller? Alt er like buggy som før.
xD^^ Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Det jeg synes er gale med den er at folk som bruker den tror dem blir pro siden dem bruker en gui fra CPL. Men la oss holde oss OnTopic. Eeeller ikke. Det kjekke med CPL Gui er jo den innebygde "bind"-funksjonen, som gjør at du kan fikse buyscriptet inne i "keyboard", istedenfor å lage et eget i cfg-filen.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 eyy kult kossen laste du ner cs på den nye steamen ? kanskje du har kjøptan =/ eller vis du ikje har kjøpt den og har laste den ned gratis så plzzz add meg og viss meg vær så snill eg har prøv å finne cs lenge 7692001[/snapback] Adde deg til hva da? Tror du har missforstått. 7692041[/snapback] Friends list?
.tomf Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Det jeg synes er gale med den er at folk som bruker den tror dem blir pro siden dem bruker en gui fra CPL. Men la oss holde oss OnTopic. lissom alle de gode har cpl gui da.... Eller nei, som NorthGarden nevner, det buyscriptet inne i keyboard options er veldig snedig. CPL gui legger også til flere ting du kan stille inn på i options og diverse andre optimaliseringer. Dessuten er bakgrunnen penere imho.
Danny Boy Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Oppdaget ikke skinnet før nå, stilig Men jeg fekk et problem, vet ikke om det var det skinnet som gjorde det, men lyden når jeg spiller har forsvunnet. Kan ikke høre når jeg skyter eller går lenger. Dette skjedde etter den siste oppdateringen, noen som vet hva problemet er? Edit: Nå virker plutselig lydene :/ Endret 11. januar 2007 av MacGyver007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå