Gå til innhold

TES: Et alovorlig vampyr-problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et ALVORLIG vampyr-problem i The Elder Scrolls IV: Oblivion...

Jeg er Imperial, født under The Warrior og klasse Barbarian.

Det som er er at jeg la meg utenfor ved Roxey Inn, og når jeg sto opp igjen, kom det en melding om at jeg har begynt å bli en vampyr. O_o Da jeg så det på øynene hans i TAB menyen skjønte jeg med en gang at det måtte være noe som ikke stemte, men jeg brydde meg ikke så mye om det, og fortsatte med å gå inn i huler og slå fiender og sånn, og trodde at det bare hadde sine fordeler i kamp, og at jeg heller kunne vente med å prøve å bli normal igjen.. Men de virkelige problemene oppsto da jeg nådde det neste vampyr-stadiet, og nå står jeg fast utenfor Dark Fissure-hulen med et våpen i hånda, og uten noe potions av noe som helst slag, og det ryker så vidt av meg, og jeg mister bare mer og mer liv... O__o Jeg tror at det, kansje iallefall, er på grunn av sollyset, og at jeg burde ha kommet meg inn igjen i Dark Fissure, og kansje vente til det hadde blitt natt igjen, for så å prøve å ta Fast Travel tilbake igjen til Market District i Imperial City så fort som mulig, og prøve å få tak i en eller annen motgift... Er det dette som jeg må gjøre for å komme meg videre, eller er det et annet sted som har motgiften? :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

man kan nok ikke kjøpe motgift når det kommer til vampyrisme desverre, men det er en mod fra obliviondownloads som gjør at får en hule og en stein du kan trykke på slik at du blir frisk igjen, men den koster penger da...

Skrevet (endret)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det som er er at jeg la meg utenfor ved Roxey Inn, og når jeg sto opp igjen, kom det en melding om at jeg har begynt å bli en vampyr. O_o Da jeg så det på øynene hans i TAB menyen skjønte jeg med en gang at det måtte være noe som ikke stemte, men jeg brydde meg ikke så mye om det, og fortsatte med å gå inn i huler og slå fiender og sånn, og trodde at det bare hadde sine fordeler i kamp, og at jeg heller kunne vente med å prøve å bli normal igjen.. Men de virkelige problemene oppsto da jeg nådde det neste vampyr-stadiet, og nå står jeg fast utenfor Dark Fissure-hulen med et våpen i hånda, og uten noe potions av noe som helst slag, og det ryker så vidt av meg, og jeg mister bare mer og mer liv... O__o Jeg tror at det, kansje iallefall, er på grunn av sollyset, og at jeg burde ha kommet meg inn igjen i Dark Fissure, og kansje vente til det hadde blitt natt igjen, for så å prøve å ta Fast Travel tilbake igjen til Market District i Imperial City så fort som mulig, og prøve å få tak i en eller annen motgift... Er det dette som jeg må gjøre for å komme meg videre, eller er det et annet sted som har motgiften? :/

7660619[/snapback]

http://pnmedia.gamespy.com/screenshots/pes/26326036.jpg Du finner en heks i huest, i nærheten av panther river, øst for Bravil. men questet er buggy. Så du må gjøre alt i riktig rekkefølget for at det skal funke. Eller så har du jo cheats, men det er bare for NØD løsninga. Var sånn hos meg hvertfall :nei:

Endret av Pingun
Skrevet

7660619[/snapback]

Det er et quest hos count of skingard, men du starter det hos en heks lagnt vekke, skal linke det opp til deg så snart jeg finner stedet på kartet.(hvis ingen gjør det før meg)

7660656[/snapback]

Ok. Hadde vært fint om du hadde gjort det iallefall.. :)
Skrevet
Jeg vet ikke hvorfor du ikke bryr deg om å lese denne tråden før du poster, men jeg håper grunnen er god...

7660653[/snapback]

Ditto. ;) Det finnes, som du nå sikkert har lest deg til, en lang og møysommelig kur for vampyrisme.

7660700[/snapback]

Ikke gi han for mye hjelp, det er mye morsomere å få det til selv. Men det klikka for meg siden jeg fant ut av buggen i etterkant. Så jeg måtte på en måte cheate til meg potionen, og dermed fikk jeg ikke gjort ferdig questet ;)

Skrevet

Jeg anbefaler å prøve å være vampyr en liten stund. Det er mange fordeler med det. Man får boostet mange attribut's og skills og man får 2 spells. En av dem er en night eye spell som gjøre at man kan se i mørket og at man kan se gjennom vegger. Hvis du må ut i sollys kan du bare drikke litt blod.

Skrevet
Jeg anbefaler å prøve å være vampyr en liten stund. Det er mange fordeler med det. Man får boostet mange attribut's og skills og man får 2 spells. En av dem er en night eye spell som gjøre at man kan se i mørket og at man kan se gjennom vegger. Hvis du må ut i sollys kan du bare drikke litt blod.

7660775[/snapback]

Det er bare at dere ikek alltid like lett å drikke blod, fra de rette personen:p Ble kastet ut av Theives Guild og Fighters Guild for "Vendettaen"/blodlysten:P

Skrevet
Hvis du må ut i sollys kan du bare drikke litt blod.

7660775[/snapback]

Det er nettopp dette som er det store problemet, i hvert fall for meg. Det er vanskelig å unngå å dra i dagslys (i hvert fall hvis du bruker fast-travel og ikke vil gjøre alt manuelt, dvs. gå til fots fra sted til sted og hoppe inn i nærmeste hule og vente på ny natt hvis det skulle bli dag), og når du drikker blod, blir du "dårlig" igjen.

Skrevet
Hvis du må ut i sollys kan du bare drikke litt blod.

7660775[/snapback]

Det er nettopp dette som er det store problemet, i hvert fall for meg. Det er vanskelig å unngå å dra i dagslys (i hvert fall hvis du bruker fast-travel og ikke vil gjøre alt manuelt, dvs. gå til fots fra sted til sted og hoppe inn i nærmeste hule og vente på ny natt hvis det skulle bli dag), og når du drikker blod, blir du "dårlig" igjen.

7660831[/snapback]

Jeg bruker å fast travle rett etter at det er blitt mørkt og da kan jeg reise over hele kartet. Jeg drikker ikke blod til vanlig, bare når jeg må selge ting i byen ol. Lever et fint liv som vampyr, men det er litt enslig til tider.

Skrevet

Takk for alle svarene, skal sjekke ut den guiden også. :) Har nå fulgt den norske vampyr-guiden for å finne motgiften, og står rett utenfor døra i Castle Skingard, men da får jeg ikke brukt T fordi da har jeg vent for lenge og dør igjen.. :( Er det noen som vet åssen klokkeslett som den døra åpner, der hvor man skal treffe han i Caste Skingard? For da nytter det ikke akkurat å bruke T og vente i timer, da er det bare snakk om minutter.. :p

Skrevet
Takk for alle svarene, skal sjekke ut den guiden også.  :) Har nå fulgt den norske vampyr-guiden for å finne motgiften, og står rett utenfor døra i Castle Skingard, men da får jeg ikke brukt T fordi da har jeg vent for lenge og dør igjen..  :( Er det noen som vet åssen klokkeslett som den døra åpner, der hvor man skal treffe han i Caste Skingard? For da nytter det ikke akkurat å bruke T og vente i timer, da er det bare snakk om minutter..  :p

7663156[/snapback]

Bare vent(t) inni slottet så vil count skingrad møte deg.

Skrevet

Jeg for min del liker å være vampyr :D man blir sterkere, og har natt syn osv... også er de ikke no problem, for man kan hlde seg "normal" altså tåle sollys vist man bare hukser på å "spise" fra andre når de sover :D hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...