Gå til innhold

www.designhjelp.com søker artikkel/guideskribent


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg søker nå noen artikkelskribenter/guideskribenter til min nye nettside, www.designhjelp.com

Dermed håper jeg at det kanskje er noen her som vil bli med. Dette er ikke noen betalt jobb, men du vil få en spesiell rolle i forumet og på nettsiden (som sannsynligvis kommer til å vokse mye).

 

La meg først forklare litt om hva du vil ta del i og om designhjelp.com: Designhjelp.com er et norsk community for data, design og webutvikling. Vi ønsker å opprette en nettside som kan øke interessen for data og webutvikling og som kan hjelpe de mindre "dataforstående". Vi ønsker å lage en nettside som ikke bare skal være interessant for erfarne datamennesker, men også for nybegynnere som f.eks. piczobrukere og eldre mennesker som ikke har brukt data før.

Ved å legge inn noen få guider/artikler til piczobrukere kan vi regne med et større antall brukere og større interesse for nettsiden. Selvfølgelig vil vi i så fall sørge for at piczobrukerne da får sine egne små forumkategorier. Dette med piczobrukerne er kun en ide foreløpig, men vi jobber med saken.

Siden vil som sagt også være et sted som eldre mennesker eller andre nybegynnere i data kan lære å komme i gang. Dette vil vi gjøre ved å legge inn en stor guide om å lære seg hvordan man kan bruke en datamaskin og hvordan man kan være på internett.

 

Resten av siden vil inneholde et forum, mye innhold som f.eks. guider og artikler, og mange funksjoner for våre medlemmer. I tillegg er en norsk guide til HTML og CSS under utvikling.

 

Så til hva skribentene skal gjøre. Dere skal altså skrive artikler og guider. Artiklene og guidene skal omhandle data, webutvikling, maskinvare, programvare, design, markedsføring, osv. Altså skal de være datarelaterte.

 

Send meg gjerne en PM om du ønsker å bli med eller om du trenger mer informasjon (eller du kan poste et innlegg her).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...