Holmgr3N Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg får ikke connecta med accounten min. Problemet kom ved at jeg skulle for fun duele en low lvl. Har da som de fleste noen addons, når jeg skulle duele kom addon greia opp, "disable eller ignore" valgte disable. Visste ikke helt hva som kunne skje. Men tok sjansen. Ble da hevet ut i "loading" slik som når du logger inn på spillet. Den kom ingen vei og jeg avsluta spillet. Det som skjer når jeg prøver å connecte er ingenting. Den står bare på connect, etter litt kommer det bare: Unable to connect. Prøvde på lappisen som ikke har noen addons, samme skjer der også. Noen som vet hva som kan gjøres. Akkurat merga med en annen guild og jeg er MT så sinnsykt surt hvis WoW ikke skulle funke på en stund..
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Har problemer selv akkurat nå, men jeg går heller å legger meg xD
MittParadoX Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg får ikke connecta med accounten min. Problemet kom ved at jeg skulle for fun duele en low lvl. Har da som de fleste noen addons, når jeg skulle duele kom addon greia opp, "disable eller ignore" valgte disable. Visste ikke helt hva som kunne skje. Men tok sjansen. Ble da hevet ut i "loading" slik som når du logger inn på spillet. Den kom ingen vei og jeg avsluta spillet. Det som skjer når jeg prøver å connecte er ingenting. Den står bare på connect, etter litt kommer det bare: Unable to connect. Prøvde på lappisen som ikke har noen addons, samme skjer der også. Noen som vet hva som kan gjøres. Akkurat merga med en annen guild og jeg er MT så sinnsykt surt hvis WoW ikke skulle funke på en stund.. 7654444[/snapback] Er masse servere som er nede nå. jeg kommer ikke på sjøl for øyeblikket. <<Serverstatus>>
NuckChorris Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg får ikke connecta med accounten min. Problemet kom ved at jeg skulle for fun duele en low lvl. Har da som de fleste noen addons, når jeg skulle duele kom addon greia opp, "disable eller ignore" valgte disable. Visste ikke helt hva som kunne skje. Men tok sjansen. Ble da hevet ut i "loading" slik som når du logger inn på spillet. Den kom ingen vei og jeg avsluta spillet. Det som skjer når jeg prøver å connecte er ingenting. Den står bare på connect, etter litt kommer det bare: Unable to connect. Prøvde på lappisen som ikke har noen addons, samme skjer der også. Noen som vet hva som kan gjøres. Akkurat merga med en annen guild og jeg er MT så sinnsykt surt hvis WoW ikke skulle funke på en stund.. 7654444[/snapback] Serverne er nede, derfor du ikke får logget inn nå..Om dette skjedde tidligere og har vært sånn lenge kan du jo klippe ut addonfolderen din og starte spillet igjen. Når det gjelder addons opplever jeg det samme og venter på bugfixer på de addonene jeg bruker. Endret 6. januar 2007 av San_Lopez
Intimvask Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Her finner du litt info.. spesielt på siste side
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Vi har en tråd for server jamring: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=394004 Tråden stenges!
Anbefalte innlegg