Gå til innhold

Hvordan bli kvitt meldingene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, for litt siden fikk jeg 3 meldinger fra 26936

det her var innholdet i meldingen:

We0?=1b??IF<Un

Hva for no dritt er det her`?

spørsmålstegna var oppned og det var en strek til på = tegnet, jeg har ikke kjøpte noen spill, ikke medlem av inpoc eller liknende sider.. :thumbdown:

Vet noen noe om dette? får meldinger i ettsett nå..!! ååå :wallbash:

Har stoppa en periode nå, kan det være virus? det er vanlig sms meldingen har kommet på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har fått ca 6 stk, det er snakk om en k800i. Kan det være at det bare er et programm som kræsjer ellerno? har ikke fått noen sånne meldinger idag, har sletta alt av unødvendige programmer osv..

Skrevet

Tviler på at det er mobiltelefonen som gjør det. 26936-nummeret finner jeg desverre ikke noe informasjon om, så jeg kan ikke hjelpe deg videre. Si i fra om du får flere.

Skrevet

Vil oppfordre trådstarter til å benytte seg av "rediger-knappen" om man skal legge til mer informasjon i en tråd og ingen andre har svart i mellomtiden.

Jeg har slått sammen de tre første innleggene i tråden til et

Skrevet
Ok, hvorfor kan det ikke være et virus siden jeg har k800i? Har fremdeles ikke fått flere meldinger..

7659586[/snapback]

liten sansynlighet å få virus på en k800i (kan jo sikkert hende) hadde det vært windows mobile kunne det jo vært noe sånt. får håpe du ikke får flere meldinger da. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Får nett samme meldingane som deg!

Kom 5 stykker i forrige måned, og no har det begynt på att.

(Har Sony Ericsson K610i)

Skrevet
hei, for litt siden fikk jeg 3  meldinger fra 26936

det her var innholdet i meldingen:

We0?=1b??IF<Un

Hva for no dritt er det her`?

spørsmålstegna var oppned og det var en strek til på = tegnet, jeg har ikke kjøpte noen spill, ikke medlem av inpoc eller liknende sider..  :thumbdown:

Vet noen noe om dette? får meldinger i ettsett nå..!! ååå :wallbash:

Har stoppa en periode nå, kan det være virus? det er vanlig sms meldingen har kommet på..

7651574[/snapback]

Hei fikk samme meldinga, etter at jeg prøvde msn på mobilen, sendte bare stopp som svar. det hjalp hos meg.har en k800i

Skrevet

min farmor hadde noe lignede på sin nokia. Husker ikke navnet... kansje 3510i. Slik med fargeskjerm og lys på siden :)

Hunn fikk noen lignende meldinger. Hun ringte til telenor de fikk ikke fjernet dem. Snakket med de som solgte telefonen, de kunne heller ikke hjelpe! Det værste var at hun måtte betale for for meldingene!

Hun fikk slike meldinger helt fra hun kjøpte telefonen.

Hun måtte bytte abonemang og nr for å få de vekk :ph34r:

Skrevet

Jeg fekk flere meldinger idag etter jeg har slettet MSN, hvordan kvitter? Irritert å få slik meldinger hele tida. Hvordan stoppe?

Skrevet

3 innleg over sto dette:

sendte bare stopp som svar. det hjalp hos meg.har en k800i

min farmor hadde noe lignede på sin nokia. Husker ikke navnet... kansje 3510i. Slik med fargeskjerm og lys på siden smile.gif

Hunn fikk noen lignende meldinger. Hun ringte til telenor de fikk ikke fjernet dem. Snakket med de som solgte telefonen, de kunne heller ikke hjelpe! Det værste var at hun måtte betale for for meldingene!

Hun fikk slike meldinger helt fra hun kjøpte telefonen.

Hun måtte bytte abonemang og nr for å få de vekk

Skrevet
Jeg fekk flere meldinger idag etter jeg har slettet MSN, hvordan kvitter? Irritert å få slik meldinger hele tida. Hvordan stoppe?

7787078[/snapback]

hva slags msn var det egentlig? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...