tommy007 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 hei, for litt siden fikk jeg 3 meldinger fra 26936 det her var innholdet i meldingen: We0?=1b??IF<Un Hva for no dritt er det her`? spørsmålstegna var oppned og det var en strek til på = tegnet, jeg har ikke kjøpte noen spill, ikke medlem av inpoc eller liknende sider.. Vet noen noe om dette? får meldinger i ettsett nå..!! ååå Har stoppa en periode nå, kan det være virus? det er vanlig sms meldingen har kommet på..
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Har du kun fått disse 3? I så fall er det vel ingenting å bry seg om - sikkert en feil eller lignende.
tommy007 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 har fått ca 6 stk, det er snakk om en k800i. Kan det være at det bare er et programm som kræsjer ellerno? har ikke fått noen sånne meldinger idag, har sletta alt av unødvendige programmer osv..
loathsome Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Tviler på at det er mobiltelefonen som gjør det. 26936-nummeret finner jeg desverre ikke noe informasjon om, så jeg kan ikke hjelpe deg videre. Si i fra om du får flere.
hernil Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 med en K800i er det ihvertfall ikke virus, men plagsomt er det uansett. kan dessverre ikke hjelpe deg mer der.
martbo Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Vil oppfordre trådstarter til å benytte seg av "rediger-knappen" om man skal legge til mer informasjon i en tråd og ingen andre har svart i mellomtiden. Jeg har slått sammen de tre første innleggene i tråden til et
tommy007 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Ok, hvorfor kan det ikke være et virus siden jeg har k800i? Har fremdeles ikke fått flere meldinger..
hernil Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Ok, hvorfor kan det ikke være et virus siden jeg har k800i? Har fremdeles ikke fått flere meldinger.. 7659586[/snapback] liten sansynlighet å få virus på en k800i (kan jo sikkert hende) hadde det vært windows mobile kunne det jo vært noe sånt. får håpe du ikke får flere meldinger da.
Huey Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Får nett samme meldingane som deg! Kom 5 stykker i forrige måned, og no har det begynt på att. (Har Sony Ericsson K610i)
djbaia Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 hei, for litt siden fikk jeg 3 meldinger fra 26936det her var innholdet i meldingen: We0?=1b??IF<Un Hva for no dritt er det her`? spørsmålstegna var oppned og det var en strek til på = tegnet, jeg har ikke kjøpte noen spill, ikke medlem av inpoc eller liknende sider.. Vet noen noe om dette? får meldinger i ettsett nå..!! ååå Har stoppa en periode nå, kan det være virus? det er vanlig sms meldingen har kommet på.. 7651574[/snapback] Hei fikk samme meldinga, etter at jeg prøvde msn på mobilen, sendte bare stopp som svar. det hjalp hos meg.har en k800i
tommy007 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 stemmer hadde msn jeg å, av instalerte msn + andre ting. har ikke vært plaget siden..
N00by89 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 min farmor hadde noe lignede på sin nokia. Husker ikke navnet... kansje 3510i. Slik med fargeskjerm og lys på siden Hunn fikk noen lignende meldinger. Hun ringte til telenor de fikk ikke fjernet dem. Snakket med de som solgte telefonen, de kunne heller ikke hjelpe! Det værste var at hun måtte betale for for meldingene! Hun fikk slike meldinger helt fra hun kjøpte telefonen. Hun måtte bytte abonemang og nr for å få de vekk
khaave Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg fekk flere meldinger idag etter jeg har slettet MSN, hvordan kvitter? Irritert å få slik meldinger hele tida. Hvordan stoppe?
ole-kr1 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 3 innleg over sto dette: sendte bare stopp som svar. det hjalp hos meg.har en k800i min farmor hadde noe lignede på sin nokia. Husker ikke navnet... kansje 3510i. Slik med fargeskjerm og lys på siden smile.gif Hunn fikk noen lignende meldinger. Hun ringte til telenor de fikk ikke fjernet dem. Snakket med de som solgte telefonen, de kunne heller ikke hjelpe! Det værste var at hun måtte betale for for meldingene! Hun fikk slike meldinger helt fra hun kjøpte telefonen. Hun måtte bytte abonemang og nr for å få de vekk
hernil Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg fekk flere meldinger idag etter jeg har slettet MSN, hvordan kvitter? Irritert å få slik meldinger hele tida. Hvordan stoppe? 7787078[/snapback] hva slags msn var det egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå