Gå til innhold

Er jeg ninja?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ikke at ninjalooting er bra, men når det først er gjort, er det ikke noe man kan gjøre med, men faan da, Naxxramas var det ikke snakk om her, det var snakk om SM Lib!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@ Dere som sier han er ninja: Cry me a river, build me a bridge and get the fuck over it.

Å rolle need på hypnotic blade som rogue er langt ifra å være ninja. Hadde den selv for veeeeldig lenge siden.

Skrevet

Vil bare gjøre klart for meg:

Jeg needa ikke fordi jeg ville være "slem" eller noe, men mer fordi jeg syntes den så veldig bra ut på dps'en i forhold til mine da-værende våpen.

Skrevet (endret)

Dårlig oppførsel er dårlig oppførsel.

Såklart er det forskjell på å ninja noe fra Naxx og SM, men du ninja looter likevel.

Definisjonen av ninjalooting er jo den samme om du er level 1 eller 60 og om du er i SM eller Naxx.

Eller?

@ Dere som sier han er ninja: Cry me a river, build me a bridge and get the fuck over it.

Å rolle need på hypnotic blade som rogue er langt ifra å være ninja. Hadde den selv for veeeeldig lenge siden.

7650781[/snapback]

Ninja :ph34r:

Med mindre du skaffet deg den på "lovlig" vis da.

Endret av TaigaH
Skrevet (endret)

Ja.

Men jeg må bare takke for svar fra alle sammen ihvertfall.

Edit: Hva mener du med "på lovlig vis" TaigaH?

Endret av Veta
Skrevet

Du sier at det bare var en druid som trengte den? Det hadde vært værre om du tok den fra en mage, priest eller warlock imo. Alle vet at 90% av alle druids er feraldruids mens de levler anyway. Så det at druiden trengte den daggern sårt tviler jeg egentlig på.

Skrevet

Kan druids bruke daggers? Lærer noe nytt hver dag.

"På lovlig vis" var ment som en liten tull Veta.

Men mener at han fikk den på et run der ingen casters (les; warlock, mage, priest) trengte den.

Og til alle dere som syter over at vi kaller han en ninja eller noe lignende, les topic.

Skrevet
Ja.

Men jeg må bare takke for svar fra alle sammen ihvertfall.

Edit: Hva mener du med "på lovlig vis" TaigaH?

7650808[/snapback]

De andre takket nei, da er et fritt fram om du skal bruke den.

Skrevet
Jeg mener ikke at ninjalooting er bra, men når det først er gjort, er det ikke noe man kan gjøre med, men faan da, Naxxramas var det ikke snakk om her, det var snakk om SM Lib!

7650749[/snapback]

Så definisjonen blir endret med instancet? - nei. Ninjaloot, er ninjaloot. Uansett verdi og sjeldenhet. Den classen som itemet passer best til er den som faktisk trenger itemet ("åååjaahh... derfor det kalles "need"!!"). Om jeg vil gråte en elv eller ikke er ikke relevant. Det som er relevant er spørsmålet som trådstarter her spørr. Var det ninjaloot? - Ja.

Skrevet

7650749[/snapback]

Så definisjonen blir endret med instancet? - nei. Ninjaloot, er ninjaloot. Uansett verdi og sjeldenhet. Den classen som itemet passer best til er den som faktisk trenger itemet ("åååjaahh... derfor det kalles "need"!!"). Om jeg vil gråte en elv eller ikke er ikke relevant. Det som er relevant er spørsmålet som trådstarter her spørr. Var det ninjaloot? - Ja.

7650858[/snapback]

Har aldri sagt han ikke ninjalootet den daggeren, men du kan gjøre SM Lib den samme dagen, Naxx og andre end-game inst. har en cooldown. Og jeg synes ikke det er like ille å ta ett item fra en ikke end-game instance som å ninja fra en end-game.

Bla bla anyway, dette blir off-topic.

Skrevet

7650749[/snapback]

7650858[/snapback]

NEI, det var IKKE ninja loot. Roll systemet er der for å bli brukt. Trenger du itemet roll need, trenger du det ikke så passer du. Han rolla need å bruker itemet, derfor er det ikke ninja looting. Hypnotic blade er den beste daggeren for en rogue dps messig på lvl 34. Mages/warlocks har bedre utnytte av staffen som dropper fra Herod.

Skrevet

Men mener at han fikk den på et run der ingen casters (les; warlock, mage, priest) trengte den.

Og til alle dere som syter over at vi kaller han en ninja eller noe lignende, les topic.

7650847[/snapback]

Ingen Mage, warlock eller priest som var i party, en druid derimot.

Og han var healing og trengte den til healing.

Noe jeg var for dum til å tenke på med det første.

Skrevet

7650847[/snapback]

Ingen Mage, warlock eller priest som var i party, en druid derimot.

Og han var healing og trengte den til healing.

Noe jeg var for dum til å tenke på med det første.

7650905[/snapback]

Hvis druiden også rolla så er det ikke noe problem. Er en idè å diskutere loot rules før dere starter.

Uansett hvis begge rolla er det rettferdig og ikke noe ninja looting involvert imo. Uansett hvis druiden passa å du rolla need var det vel dårlig kommunikasjon i gruppa. Med andre ord dere har ikke diskutert loot rules, men det gjør deg fortsatt ikke til noe ninja siden du har bruk for itemet.

Skrevet (endret)

7650749[/snapback]

7650858[/snapback]

NEI, det var IKKE ninja loot. Roll systemet er der for å bli brukt. Trenger du itemet roll need, trenger du det ikke så passer du. Han rolla need å bruker itemet, derfor er det ikke ninja looting. Hypnotic blade er den beste daggeren for en rogue dps messig på lvl 34. Mages/warlocks har bedre utnytte av staffen som dropper fra Herod.

7650901[/snapback]

Staffen som dropper fra Herod? Oh, joy! Metal Stave FTW! Ja, jeg har lyst til å mobbe deg for det der, men antar at du kanskje mente Illusionary Rod som dropper fra Arcanist Doan ? Den har en level 39 restriction. Og la meg spørre deg en ting; 8 Intellect (Hypnotic Blade) + 12 Intellect (Prophetic Cane) = 20 + intellect. Er ikke det bedere for en mage enn Rodens lusne +15 ? Var det jeg trudde, ja.

Endret av MrRexor
Skrevet

7650749[/snapback]

7650858[/snapback]

7650901[/snapback]

Staffen som dropper fra Herod? Oh, joy! Metal Stave FTW! Ja, jeg har lyst til å mobbe deg for det der, men antar at du kanskje mente Illusionary Rod som dropper fra Arcanist Doan ? Den har en level 39 restriction. Og la meg spørre deg en ting; 8 Intellect (Hypnotic Blade) + 12 Intellect (Prophetic Cane) = 20 + intellect. Er ikke det bedere for en mage enn Rodens lusne +15 ? Var det jeg trudde, ja.

7651001[/snapback]

+ litt spelldamage, bare for å pirke.

Skrevet

Mange av dere sier det var greit osv siden det var på såpass lavt level, dette er jeg forsåvidt enig i, men det er ille når noen drar denne "er så lavt level på instancen" for langt.

Jeg hadde med en lvl 60 epichore på et Scholo run (han skulle lage flasks) han satte på masterlooting rett før Gandling gikk ned (sikkert i håp om en viss epicstaff) også sa han etterpå som unnskyldning at denne instancen var jo så enkel og rask å gjøre :hrm:

Skrevet

7650749[/snapback]

7650858[/snapback]

7650901[/snapback]

7651001[/snapback]

Ja jeg mente Illusionary Rod, men denne tråden handler om Veta er ninja looter eller ikke. Ikke om hva slags items som er best for en mage. Uansett så har hypnotic blade blitt buffa siden sist jeg så O,o Nok OT for meg nå.

Skrevet
Det spørs hvordan resten rullet. Om noen av casterene rullet need, så ja, da var det ninja. For den er et caster våpen! Om derimot de andre rullet greed så syns jeg det var OK at du rullet need. Dog, selv da er det høflig å spørre de andre om det er greit at du needer.

7650497[/snapback]

Herre... de lowlevel våpna blir bytta ut etter 5 levels, som er 2-3 dager irl...

Rogues trenger dps på dagger/sverd, og hvis dps'en på denne daggeren var bedre enn det han hadde så har han like mye rett som dem til det.

For å si det på en annen måte;

Roguen trenger DPS'en på daggeren,

casterne trenger statsa på daggeren.

Altså, begge har like stor grunn til å rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...