Gå til innhold

Experience fra BG?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har hørt et sted at i TBC så får man experience når man gjør battlegrounds. Er det sant? I såfall så blir twinks ødelagt:P

7648762[/snapback]

Nei, man får ikke xp fra battlegrouds. Derimot kommer det det et gear-selection-system som setter alle twinkene i en battleground og de andre i en battleground der det er mulig. Altså må de med godt gear kjempe mot andre med godt gear slik de med dårligere gear får derfor mer jevnbyrdige motstandere (altså andre folk med dårlig gear).

 

Mener å huske at dette systemet ikke kommer i kraft ved release, men vil bli patchet inn i spillet ved en fremtidig content-patch.

Lenke til kommentar
Nei, man får ikke xp fra battlegrouds. Derimot kommer det det et gear-selection-system som setter alle twinkene i en battleground og de andre i en battleground der det er mulig. Altså må de med godt gear kjempe mot andre med godt gear slik de med dårligere gear får derfor mer jevnbyrdige motstandere (altså andre folk med dårlig gear).

 

Mener å huske at dette systemet ikke kommer i kraft ved release, men vil bli patchet inn i spillet ved en fremtidig content-patch.

 

Må fikse en macro som tar på crap-gear hver gang jeg køer for battleground da.

Også tar jeg på god-gearet så snart jeg er inne.

Endret av stigos3000
Lenke til kommentar
håper det ødlegger twinking er bare lattelig og twinke er for det meste unger som gjør det. please give me 20 gold i need this sword.. low lvl pvp er lattelig greit og ta ett par bger for fun liksom, men spar twinkingen til lvl 60-70 XD

7650204[/snapback]

Tegnsettingsregler FTW!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
håper det ødlegger twinking er bare lattelig og twinke er for det meste unger som gjør det. please give me 20 gold i need this sword.. low lvl pvp er lattelig greit og ta ett par bger for fun liksom, men spar twinkingen til lvl 60-70 XD

7650204[/snapback]

:hmm: Mange som joiner en lvl 60 bg for moro også, og blir eid av "twinkene" der som ikke bare har mye penger, men enda mer tid dag og natt.

Lenke til kommentar
håper det ødlegger twinking er bare lattelig og twinke er for det meste unger som gjør det. please give me 20 gold i need this sword.. low lvl pvp er lattelig greit og ta ett par bger for fun liksom, men spar twinkingen til lvl 60-70 XD

7650204[/snapback]

Det der var fryktelig vanskelig å lese. Så ut som en unge hadde skrevet det :innocent:

 

En lvl 60/70 syntes ikke jeg man kan kalle "twink". Heller "en-tidligere-raider-som-plutselig-fant-ut-at-han/hun-liker-PvP-bedre".

Lenke til kommentar
håper det ødlegger twinking er bare lattelig og twinke er for det meste unger som gjør det. please give me 20 gold i need this sword.. low lvl pvp er lattelig greit og ta ett par bger for fun liksom, men spar twinkingen til lvl 60-70 XD

7650204[/snapback]

 

selvsagt er det bare unger som twinker. ingen av dem har mains med nok gull på heller, så de er nødt til å mase om gull ja. riktig trist er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...