Siomir Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 For dere som allerede har hørt om den eller spilt den vet sikkert at det har kommet flere baner til denne supre modden...for dere som ikke har hørt om den i det hele tatt BØR prøve den! Finn det du trenger her
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Heh, takker :p Er det slik at man kjører på hopp osv?
Siomir Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Heh, takker :p Er det slik at man kjører på hopp osv? 7651592[/snapback] Det finnes noen baner med hopp ja...men vær forsiktig med jet motoren, den er kraftig...men fungerer fint til å knuse mostanderen med:) Er faktisk et par servere med folk på også..hvertfall på dag tid..
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Heh, takker :p Er det slik at man kjører på hopp osv? 7651592[/snapback] Det finnes noen baner med hopp ja...men vær forsiktig med jet motoren, den er kraftig...men fungerer fint til å knuse mostanderen med:) Er faktisk et par servere med folk på også..hvertfall på dag tid.. 7654087[/snapback] Hehe, merket det ja xD Men finner ingen servere jeg Prøvde å koble innpå en, men da ble BR.exe programmet lagt ned, og jeg kom innpå BF2.exe, og der ble jeg droppa på en vanlig server :S
Siomir Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Heh, takker :p Er det slik at man kjører på hopp osv? 7651592[/snapback] Det finnes noen baner med hopp ja...men vær forsiktig med jet motoren, den er kraftig...men fungerer fint til å knuse mostanderen med:) Er faktisk et par servere med folk på også..hvertfall på dag tid.. 7654087[/snapback] Hehe, merket det ja xD Men finner ingen servere jeg Prøvde å koble innpå en, men da ble BR.exe programmet lagt ned, og jeg kom innpå BF2.exe, og der ble jeg droppa på en vanlig server :S 7655474[/snapback] du valgte nok en server for battlefield 2...pass på at du har filteret "same mod" på=) jeg gjorde den samme feilen=)
Fiskeoppdretter Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 haha ser utrolig bra ut http://video.google.com/videoplay?docid=24...1&q=battleracer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå