Chester_Drawers Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Har akkurat gått til innkjøp av en 24" skjerm med oppløsning på 1920x1200, med det resultat at BF2 nekter å starte. Når jeg dobbeltklikker på start, går det til svart, men hopper tilbake til desktop etter få sekunder. Jeg har et 8800 GTX-kort så det skulle da holde? Er det noen som har vært borti noe lignende? Ches
Siomir Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Har akkurat gått til innkjøp av en 24" skjerm med oppløsning på 1920x1200, med det resultat at BF2 nekter å starte. Når jeg dobbeltklikker på start, går det til svart, men hopper tilbake til desktop etter få sekunder. Jeg har et 8800 GTX-kort så det skulle da holde? Er det noen som har vært borti noe lignende? Ches 7645762[/snapback] Ja, spillet kan ha vanskligheter med å takle den oppløsningen, har sett flere tilfeller på nettet..jeg fikste mitt problem på en måte fordi jeg fant ut at problemet ligger i intro filmene siden det er der det stopper...så hvis du har noen codecer du har kjørende prøv å disable alle, hvis du har codec pakker som Ace etc så er dett veldig lett..vet ikke åssen det er med andre...problemet ligger i at spillutviklere noen ganger bruker gammel codecer i intro filmene sine som kan kræsje med de nye, det merklige er at det skjer som regel under høy oppløsning eller ved crossfire(er ikke sikker på SLI) dette er noe fikk vite for ikke så lenge siden å det hjalp meg på alle spill hvor jeg har fått det problemet:) prøv det og se om det løser noe:) en annen løsning kan være å gå inn i .ini fila å endre skjermoppløsningen din der til 1024x768, har hørt at dette kan løse problemet..det er mange ting man kan gjøre for å løse det, men prøv den første først hvis det du har nye codecer installert:)
AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hvis det er intro filmene som gjør dette, så fjern dem. Gå i windows utforskeren, finn mappen som BF ligger i, og gå inn i mappen Mods, BF2 (hvis den er der) og Movies. Fjern alle, da forsvinner introene, og spillet starter utrolig mye kjappere også. Dette tipset burte også brukes av alle som spiller BF, slik at man kan komme kjappere inn. Det samme gjelder BF2142. Hvis du er usikker, så flytt filene til en annen mappe, så kan du sette dem tilbake hvis du vil ha dem. Jeg har aldri savnet dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå