Gå til innhold

hjelp til 2-dagers program


Anbefalte innlegg

Så jeg antar benkpress, knebøy og markløft må være med i alle fall, er det noen flere øvelser som hører med? Er det noen som kansje har et forslag til et 2-dagers-program, som stort sett baserer seg på slike "basisøvelser" og er først og fremst myntet på økning av kroppsmasse? er ikke så opptatt av å bli så sabla sterk og ta så og så mye i benkpress osv...

 

 

Takker for all hjelp :w00t:

Endret av sageman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du hadde sikkert blitt en jævel til å klatre, skal ikke prøve det i stedet?

 

Når du "bare" skal trene 2 dager i uken ville jeg nok satset på å ta alt begge dagene. Hvis du trener nesten hver dag kan det lønne seg å isolere diverse muskelgrupper for å la andre hvile nok, men med 2 dagers trening bør det ikke være noe problem uansett. Også er du ung? Desto mindre problem.

 

Øvelsene du har tenkt på virker ganske bra, husk å trene så mange muskler som mulig, ikke bare de samme hver gang.

 

Ikke glem kondisen, bruk minst en dag i uken på å trene hjertet også. Intervalltrening med løping/sykling/ski, klatring, svømming, ballsport om du liker sånt - alt kommer godt med.

 

Personlig tror jeg det er bortkastede penger å kjøpe kosttilskudd, du kunne like gjerne kjøpt matolje for min del - da blir du mett lenger. Det skal en del til før du begynner å gå tom for protein lissom. Men hvis det er det som får deg til å spise, så for all del :whistle:

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Tror nok det kansje blir fullt program begge dagene, ja, men er ikke sikker på hvilke øvelser som passer best, og hvilke muskelgrupper de forskjellige "basisøvelsene" egentlig trener?

Kondisen får jeg ta etterhvert.Tviler på om jeg kommer til å kjøpe noe mer pulver om ikke jeg merker stor effekt av det...

Endret av Mo0nH0wL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...