Gå til innhold

Windows vista, gratis, rabatt eller...?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg kjøpte en Dell XPS M1710 juli 2006. Den er merket med "windows vista capable" merket. Får jeg da gratis oppgradering til en Windows Vista-versjon eller gjelder dette kun pc`er kjøpt mellom oktober 2006 og mars 2007? Får jeg oppgraderingen til Vista gratis eller må jeg betale for den?

Mvh LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hvis den er merket med "Vista Capable" så betyr det bare at alle enhetene er godkjent for bruk i Vista. Hvis du skal ha "Express Upgrade", altså bare betale for DVD'en, så må den være merket "Ready for Vista", tror jeg det var.

-C-

Skrevet (endret)

Her er kanskje noen linker som forklarer dette.

Get ready for vista DVS.

Windows vista capable DVS.

Ettersom jeg forstår det så får alle med en "Windows Vista" lapp på pc`en gratis oppgradering av pc`en. Og så har jeg lest i Hjemme PC at man må betale for DVD`en. Hva mener dere? :)

Det kan hende dette er ren ønsketenkning. Det er jo mest logisk at det ChristianW sier er rett, pga at Microsoft sikkert vil tjene noe på OPS`et sitt.

Mvh LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Skrevet

Hvis du kar kjøpt PC'en i juli-06 får du ingen ting. Endel PC leverandører tilbyr Vista oppgradering til varierende pris for maskiner kjøpt i høst/vinter.

Jeg kjøpte en HP for en uke siden, og får Vista Home Premium for ca. 150 kroner, men andre produsenter tar litt mer og andre igjen tilbyr ingen oppgradering.

Mer info finnes på de forskjellige produsenters hjemmesider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...