Aorta Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg fikk en splitter ny acer TravelMate 4233 WLMi til jul. Bittert var det når jeg fant ut at verken battlefield eller cs:source virket. Når jeg prøver å gå inn på et spill på steam kommer denne beskjeden opp: "Your video card does not appear in our database. Consequently, you may or not to be able to play the game with sufficient stabillity or performance. We would appreciate your help in ensuring that we have sufficient information to adress your video card and driver in the future. By clicking the Upload Details button you will help us track which video cards are currently missing from our database." Jeg har trykket på "Upload Details," men det er en stund siden jeg gjorde det(25. desember mer nøyaktig) Er det noe jeg kan gjøre? Skal jeg bare vente? PS: Jeg har prøvd å trykke continue anyway, men da kommer det bare en svart skjerm inne på menyen til spillet. På battlefield2 er problemet noe annet. Når jeg starter spillet kommer den inn på spillet, men før bf2 menyen kommer opp, kommer jeg automatisk tilbake til skrivebordet. Jeg har ingen anelse på hva jeg skal gjøre så jeg henvender meg til dere og håper dere vil hjelpe meg. Processor Information: Vendor: GenuineIntel Speed: 1663 Mhz 2 logical processors 2 physical processors HyperThreading: Unsupported RDTSC: Supported CMOV: Supported FCMOV: Supported SSE: Supported SSE2: Supported 3DNOW: Unsupported Network Information: Network Speed: IP Address: 192.168.80.XXX Windows Version: XP Service Pack 2 (Build 2600) (32 bit) NTFS: Unsupported Video Card: Driver: Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family DirectX Driver Name: ialmrnt5.dll Driver Version: 6.14.10.4543 DirectX Driver Version: 6.14.10.4543 Driver Date: 23 Mar 2006 Desktop Color Depth Not Detected Monitor Refresh Rate Not Detected DirectX Card: Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family VendorID: 0x8086 DeviceID: 0x27a2 Number of Monitors: 1 Number of Video Cards: 1 No SLI or Crossfire Detected Primary Display Resolution: 1280 x 720 Desktop Resolution: 1280 x 720 Primary Display Size: 12.60" x 7.09" (14.45" diag) 32.0cm x 18.0cm (36.7cm diag) Primary Display Type Not Detected Primary Bus Type Not Detected Primary AGP GART Not Detected Primary VRAM: 224 MB Primary Monitor Vendor Not Detected Primary Monitor Model Not Detected Supported MSAA Modes Not Detected Game Display Settings GoldSrc Game Resolution: 1280 x 720 (Fullscreen) GoldSrc Game Bit Depth: 32 HL2DM Resolution: 1024 x 768 (Fullscreen) HL2DM MSAA Disabled Counter-Strike: Source Resolution: 1024 x 768 (Fullscreen) Counter-Strike: Source MSAA Disabled Sound card: Audio device: Realtek HD Audio output Memory: RAM: 1014 Mb Miscellaneous: UI Language: English Microphone: Not set Media Type: DVD Total Hard Disk Space Available: 109447 Mb Largest Free Hard Disk Block: 54954 Mb Jeg er takknemmelig for alle slags forslag! tusen takk til dere som tar dere tid til å se på dette. Jeg brenner nemlig for å knuse vennene mine i cs og bf. Endret 4. januar 2007 av Hallvard82
hugRmunR Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Skjermkortet ditt er... Elendig... Min far har samme, og kan ikke kjøre noen av de nyere spillene
Aorta Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Så det eneste jeg kan gjøre er å kjøpe nytt skjermkort?? Jeg spiller andre spill som Guild Wars, Rome: Total War og Medieval: Total War...
hugRmunR Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det er bærbar du har? Vet ikke åssen det er med bærbare pc'er og bytting av skjermkort.
Aorta Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Ja det er bærbar, dette var bitre nyheter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå