ostov Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 heisann! Jeg skulle se film, men alle filmene blir pixelete. Hvis det sier deg noe. Altså at kantene blir veldig hakkete. Vanlig så blir det ganske så smooth, men ikke nå lenger. Hva kan jeg gjøre. Geforce 6600. Prøvd mange forskjellige drivere. Det funka fett før
KjQttkak Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Geforce 6600. Prøvd mange forskjellige drivere. Det funka fett før 7641421[/snapback] Hva med og prøve en nVidia driver ? nVidia homepage ! Endret 4. januar 2007 av KjQttkak
Ondskapen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Har du byttet avspiller program? Hvis det er en avi fil spiller f.eks ikke WMP den like bra som DivX...
ostov Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Har mange forskjellige programmer. Alle reagerer likt. Media player classic, VLC, windows media player etc
Ondskapen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Prøvd og stille på sjerm innstillingene? Kan hende de har blitt satt på standard...
ostov Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Hva slags innstillinger vil ha noe effekt egentlig?
Ondskapen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Er ikke sikker. Men kan ha nope og si hvis den har blitt stilt inn mye mørkere. Tokk og endret på skjerm innstillinge mine så ble all filmen min bedre...
Håvard Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jo høyere oppløsning du har, jo mer kornete blir filmene... Hvis du kjører ultra-superduper oppløsnig kan det være derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå