osmark Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Her om dagen slo Outlook seg helt vrang. Sendte og mottok meldinger som vanlig(så nede i høyre hjørne sender melding x av x mottar melding x av x osv), men når den prosessen var over kom det beskjed om at det var skjedd en feil. Skjønte ikke helt hva det kunne være men håpet at det skulle rette seg etterhvert. Skulle bruke webmailen litt senere og oppdaget da at jeg hadde fått returnert "100-vis" av meldinger fra samme mottaker. Dvs jeg har på sånn beskjed for å vise når mailen er mottatt hos den andre personen. Når jeg da begynte å undersøke litt, så jeg at så lenge outlook sto åpent sendte den samme meldingen til samme fyren hvert minutt. Prøvde da å åpne outlook for å få fjernet denne meldingen som ligger i utboksen. Men det var helt umulig. Fikk da opp feilmeldingen : Meldingsgrensesnittet har returnert en ukjent feil. Og da sliter jeg litt. Har prøvd å google litt for å se om jeg kunne finne ut av det, men gjør jo ikke det. Håper det er noen som kan ha et brukbart forslag til hva jeg kan gjøre. Er jo helt grusomt å bare bruke webmailen. På forhånd takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå