Lmthaman Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 kommer muligens no dilldall om søkefunksjoner men jeg klarte desverre ikke å finne det jeg lurte på. uansett, skjedde no i jula når jeg starta opp aoe2 for første gang på mange år. sytes jeg hørte en kjent stemme. så mitt spørsmål om det er noen som veit detta. er det sven nordin som har stemmen til vikingene. minner utrolig mye on han.!?
Johkmil Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det har jeg ikke hørt om, men stemmen minner litt.
Laserlasse Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Står det ikke i manualen eller under 'credits' hvem som har gjort stemmearbeidet?
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 "Radida" "Til Vardaga" "Triek" "Timberkofmandi" Ting som ble sakt av vikingene, som jeg enda husker. Men den jeg husker best er "Kågåkågå" fra Celt's Woodridere's Nei tror ikke det er han, synes iallefall ikke det høres ut som han
SulkyIce Dude Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er helt enig. Synes jeg har hørt den stemmen før, godt mulig det er Sven Nordin. Ring han da vel. Han står i telefonkatalogen
ekwathne Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Tviler sterkt på at det er Sven Nordin som har stemmen til vikingene i spillet. Skal faktisk spille dette spillet med en kamerat nå straks.
Zeph Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Tvilar på det er ein nordmann som har spelt inn stemmene, er lite norsk. Finnes nok i credits ein stad.
Koopa Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Står ikke mye på imdb heller gitt....http://imdb.com/title/tt0413662/ Det er sikkert harald!
Zappy Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Er nok ikke Sven Nordin. Hvorfor gidde å hyre inn en skuespiller for de simple stemmene der? Og kan ikke si at jeg tenker på han når jeg hører stemmen der.
Perfect_being Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det er Spencer Prokop som har ALLE stemmene i AoE2... so ther you go problem solved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå