aDirdal Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Sendte følgende mail til Get (UPC) den 27. november: "Hei, i dag forsvant internett-tilgangen vår, og etter mye om og men, så fant vi ut at det var en regning som det hadde oppstått misforståelser rundt, innad i hybel-kollektivet, og som ikke var betalt. Dette er nå gjort, så vi håper dere kan opprette tilgangen vår igjen, snarest." I dag, 3. januar fikk vi følgende svar: "Vi kan ikke se at det er noen feil på deres internettlinjen nå. Har dere fortsatt problemer anbefaler vi at dere kontakter vårt kundesenter på tlf 02123." Et herlig eksempel på at internett og e-post har revolusjonert kommunikasjons mulighetene!! Internettet kom forøvrig tilbake en dag etter første mail var sendt. Andre som har opplevd liknende?
aDirdal Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Kan ikke akkurat se humoren i dette. 7636739[/snapback] Greit.
El Matador Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Kundesupporten deres er blitt utrolig dårlig etter de byttet til GET, idag satt jeg 45min i telefønkø. Før når de het UPC, fikk jeg bare valget om å bli oppringt og ble oppringt i løpet av en time.
Sindrelol Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes nå Upc har hatt dårlig service i all tid.
El Matador Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes nå Upc har hatt dårlig service i all tid. 7636891[/snapback] Kan ikke se hva som er så dårlig med å ringe til dem, legge igjen nummertet og bli opperingt i løpet av en time?
aDirdal Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Da vi bestilte internett, ringte vi 2 minutt før de stengte for kvelden, og det var siste dag de hadde et tilbud hvor vi skulle få de 2 første måndedene gratis. Vi var selvsagt sykt godt fornøyde, og selgeren sa at vi var utrolig heldige for dette var siste telefonen di tok denne dagen osv osv.. men herligheten varte bare til regninga kom... full pris på alt
Sindrelol Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes nå Upc har hatt dårlig service i all tid. 7636891[/snapback] Kan ikke se hva som er så dårlig med å ringe til dem, legge igjen nummertet og bli opperingt i løpet av en time? 7636901[/snapback] Hmm, har aldri hørt om den tjenesten før. Husker bare 1 time med venting "Ikke legg på, din samtale er viktig" Eller et eller annent piss. Også da de skulle innstalere El-bokser eller wtf det heter, utenfor huset vårt. De rev opp hver jevela busk innen 20 meters omkrets. Veldig unødvendig gjort.
Vindstille Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Da vi bestilte internett, ringte vi 2 minutt før de stengte for kvelden, og det var siste dag de hadde et tilbud hvor vi skulle få de 2 første måndedene gratis. Vi var selvsagt sykt godt fornøyde, og selgeren sa at vi var utrolig heldige for dette var siste telefonen di tok denne dagen osv osv.. men herligheten varte bare til regninga kom... full pris på alt 7636927[/snapback] Vis du ringer kan du vel bare bruke Angrefristen din, så det burde ikke være noe problem å trekke seg fra kjøpet.
loathsome Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 CanalDigitals internettservice her i hvert fall HELT I DASS! Svarer faen meg aldri på e-post og tlf-køene varer i minst 30 min. (Om jeg i det hele tatt får svar) STRYK.
loathsome Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Sendte følgende mail til Get (UPC) den 27. november: "Hei, i dag forsvant internett-tilgangen vår, og etter mye om og men, så fant vi ut at det var en regning som det hadde oppstått misforståelser rundt, innad i hybel-kollektivet, og som ikke var betalt. Dette er nå gjort, så vi håper dere kan opprette tilgangen vår igjen, snarest." I dag, 3. januar fikk vi følgende svar: "Vi kan ikke se at det er noen feil på deres internettlinjen nå. Har dere fortsatt problemer anbefaler vi at dere kontakter vårt kundesenter på tlf 02123." Et herlig eksempel på at internett og e-post har revolusjonert kommunikasjons mulighetene!! Internettet kom forøvrig tilbake en dag etter første mail var sendt. Andre som har opplevd liknende? 7636634[/snapback] Hvordan i all verden er dette kundeservice? Du fikk *sent* svar, og de hadde ikke registrert regningen.
Vindstille Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Telenor sin er egentlig ikke så værst. Har ikke prøvd så mye med Telefon, men med epost svarer de ganske raskt. Det eneste er at vis man spørr om noe som ikke er helt mainstream får man ett idiotisk svar. F.eks. spurte jeg om de kunne sette opp webserverne deres til å sende XSL-filer med riktig mediatype, men da fikk jeg bare svar om at "Dette er dessverre noe som faller utenfor vårt supportområde."
loathsome Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hva er idiotisk der da, JonT? Må ikke forvente at Telenor skal være eksperter på ting som ikke er relevant.
Vindstille Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hva er idiotisk der da, JonT? Må ikke forvente at Telenor skal være eksperter på ting som ikke er relevant. 7645447[/snapback] Det er da absolut relevant. Vis man har en hjemmesidetjeneste bør man da kunne forvente at den greier å sende si hva slaks fil det er på litt mer enn bare html og css. Dessuten er det null stress for Telenor å fikse. Tar vel 10-15 sekunder å gjøre i Apache vis man vet hvordan man gjør det (noe man burde forvente at noen av folkene der gjør). EDIT: Men jeg tror ikke akkurat Get og Nextgentel hadde gitt noe bedre svar akkurat. Endret 4. januar 2007 av JonT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå