Gå til innhold

Level 1 til 60 I burning crusade


Anbefalte innlegg

Hey, det jeg lurte på om var at hvordan blir levelene 1 til 60 i Bc? kommer de til å gå raskere som 100% mer xp?

Og er dette bare for Bloodelfs og Draenei eller omvendt?

Synes ivertfall det burde være 100% mer xp eller noe sånt for alle, siden da blir det helvete for de som har lyst på en alt:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skal gjøre det mulig med boosting. Altså hvis en level 1 og en level 60 går sammen og dreper mobs, så vil level 1 typen fortsatt få 100% exp.

 

Dere kan jo se for dere hvor fort det går til level 60 hvis man får hjelp av en mage som AOE'er deg hele veien.

 

(Jeg er ikke 100% sikker på at dette er sant.)

Lenke til kommentar
De skal gjøre det mulig med boosting. Altså hvis en level 1 og en level 60 går sammen og dreper mobs, så vil level 1 typen fortsatt få 100% exp.

 

Dere kan jo se for dere hvor fort det går til level 60 hvis man får hjelp av en mage som AOE'er deg hele veien.

 

(Jeg er ikke 100% sikker på at dette er sant.)

7636398[/snapback]

 

 

Haha, Det var dagens! Nesten like morsomm som han som kunne soloe bwl!

Lenke til kommentar
De skal gjøre det mulig med boosting. Altså hvis en level 1 og en level 60 går sammen og dreper mobs, så vil level 1 typen fortsatt få 100% exp.

 

Dere kan jo se for dere hvor fort det går til level 60 hvis man får hjelp av en mage som AOE'er deg hele veien.

 

(Jeg er ikke 100% sikker på at dette er sant.)

7636398[/snapback]

Dette har jeg faktisk lest selv :)

 

*Går og skaffer meg mage-venn*

Btw, Sindrelol, du har jo mage på samme server som meg...? :D

Lenke til kommentar
De skal gjøre det mulig med boosting. Altså hvis en level 1 og en level 60 går sammen og dreper mobs, så vil level 1 typen fortsatt få 100% exp.

 

Dere kan jo se for dere hvor fort det går til level 60 hvis man får hjelp av en mage som AOE'er deg hele veien.

 

(Jeg er ikke 100% sikker på at dette er sant.)

7636398[/snapback]

 

 

Haha, Det var dagens! Nesten like morsomm som han som kunne soloe bwl!

7636576[/snapback]

 

ingar123 bare drit i det der... se hva han skriver da han sier selv at det ikke er sikkert

Lenke til kommentar
De skal gjøre det mulig med boosting. Altså hvis en level 1 og en level 60 går sammen og dreper mobs, så vil level 1 typen fortsatt få 100% exp.

 

Dere kan jo se for dere hvor fort det går til level 60 hvis man får hjelp av en mage som AOE'er deg hele veien.

 

(Jeg er ikke 100% sikker på at dette er sant.)

7636398[/snapback]

Nå er jeg glad for at jeg har en god venn som er mage!

Og enda gladere for at jeg har rolla på serveren han spiller på nå :p

 

Håper dette er sant, mener å ha hørt noe om dette selv.

 

Forresten.. Vet noen hvor mye /played omtrent det kommer til å ta fra 60-70? =P

Lenke til kommentar

kan godt hende det er sant. Men tar det som bullshit så lenge blizzard ikke har sagt noe om det. hvorfor i all verden skulle blizzard gjør noe sånt?

Kunne like godt gjort slik at alle begynner på lvl 60 da. Så jeg føler meg temmlig sikker på at dette ikke komme til å skje. Er liksom ikke blizzard sin stil..

Lenke til kommentar
kan godt hende det er sant. Men tar det som bullshit så lenge blizzard ikke har sagt noe om det. hvorfor i all verden skulle blizzard gjør noe sånt?

Kunne like godt gjort slik at alle begynner på lvl 60 da.  Så jeg føler meg temmlig sikker på at dette ikke komme til å skje. Er liksom ikke blizzard sin stil..

7637132[/snapback]

De har da overraska med både det ene og det andre i det siste, så skal ikke se bort fra det :)

Lenke til kommentar

Har lest mye rart om wow jeg også... Men ingen har noe link her til en utalelse fra blizzard som bekrefter dette..

Selv om en som ikke gidder og levle opp selv har ønsket seg dette og skreve det på forumet til wow-europe. Så betyr dette ikke at blizzard har noen planer om å gjennomføre det.

Leter du rundt på forumet der stårdet så¨vanvittig mange forslag. Så ikke tro på allt dere leser...

 

 

( var det kansje på "suggestions" forumet du leste det?)

Lenke til kommentar
Har lest mye rart om wow jeg også... Men ingen har noe link her til en utalelse fra blizzard som bekrefter dette..

Selv om  en som ikke gidder og levle opp selv har ønsket seg dette og skreve det på forumet til wow-europe. Så betyr dette ikke at blizzard har noen planer om å gjennomføre det.

Leter du rundt på forumet der stårdet så¨vanvittig mange forslag.  Så ikke tro på allt dere leser...

 

 

( var det kansje på "suggestions" forumet du leste det?)

7637319[/snapback]

Nop, jeg soper nesten aldri innom andre forum enn Realm Forumet :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...