Gå til innhold

TES: The Elder Scrolls III: Morrowind+Expansion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes en samlepakke ja, den heter Morrowind Game of The Year Edition. Men pass på å ikke kjøp exclusive-versjonen (tror det var det den het), for det er en kjip utgave som kun inneholder spillene, såvidt jeg har fått med meg. Du kan få den "ordentlige" GOTY-pakken ganske billig uansett.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ES3: Game of the year edition med Bloodmoon og Tribunal på Spaceworld for en tid tilbake, til min store skuffelse funket ikke spillet når jeg hadde installert Tribunal. Funket med Bloodmoon, ellers var det omvendt heh. Morrowind funket ivertfall. Dette var Ubisoft: Exclusive game of the year edition. Mulig det er pcen min som ikke vil instalere det ellers kan det være kjipa versionen :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte ES3: Game of the year edition med Bloodmoon og Tribunal på Spaceworld for en tid tilbake, til min store skuffelse funket ikke spillet når jeg hadde installert Tribunal. Funket med Bloodmoon, ellers var det omvendt heh. Morrowind funket ivertfall. Dette var Ubisoft: Exclusive game of the year edition. Mulig det er pcen min som ikke vil instalere det ellers kan det være kjipa versionen :)

7641849[/snapback]

Det er fordi du må innstalere Tribunal før Bloodmoon.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...