Gå til innhold

Ny gaming pc


Anbefalte innlegg

Etter noen års avbrekk fra pc verdenen, der alt jeg har hatt å "Leke" med er en traurig laptop, har jeg bestemt meg for å begynne å game igjen. Har satt opp en pc som jeg tror skal funke bra til spill, men vil ha noen synspunkter på den.

 

 

ABIT AB9 PRO, P965, Socket-775

Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket

Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB

Gainward GeForce 7950GT 512MB,1,4ns DDR3

Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2

 

Tok ikke med alt PCen består av, bare det mest essensielle for ytelsen. :)

 

Spill jeg kommer til å spille er, battlefield, cs source, company of heroes, armed assault, osv. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville byttet ut skjermkortet med denne:

https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k

Bedre og billigere...

 

Ville også gått for 2gb ram, om du ikke skal klokke spiller det ikke noen voldsomt stor rolle hvilket. ellers kunne jeg anbefale Corsair XMS2-serien har selv 2Gb RAM av denne typen og er storfornøyd. :thumbup:

 

Kan anbefale Western Digital Caviar SE16 eller Hitachi Deskstar T7K250 istedenfor spinpointen. Ikke noen voldsom forskjell men... ;)

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hallo dere jeg liker godt å spille, men det har ikke vært så mye nå da lekser . for en stun siden kjøpte jeg meg ny srjem Acer 20 tomer W og et nytt lydandlegg som er delig SBS 580. men jeg hører at jeg må ha et nytt lydkort, og jeg prata litt med faren min og han bare du jo bare kjøpe alt nytt.

 

og det vil jeg siden spill blir jo mye bedre når bedre grafikk . jeg greier å kjøre medival 2 på medium og det samme med BF 2, med jeg vi ha noe som kjører alt helt konge vis dere sjønner, jeg har jo penger så

 

dette er det jeg har i pcen jeg kan huske å finne name på dem

ASUS K8N-e Deluxe

RADEON 9600XT edition

2500RAM

 

faren min sier at jeg trenger bare å kjøpe mer ram, men jeg ikke helt sikker på pc må lære meg litt mer, og en jeg kjenner som er veldig fikk på pc. han tok kontroll over skolens pcer han sier at Redeon er dårlig, han sier at jeg skal holde meg una det. jeg har sett på nvidia geforce er den noe bra syns den er rå!

http://www.nvidia.com/page/geforce_8800.html

 

med kan dere ikke hjelpe meg litt kan dere sett om kansje en liste med det som er konge gamering pce, og jeg venter på svar på søknaden min for å få en ny bærbar siden jeg har dysleksi og da får jeg litt penger til å kjøpe en ny bærbar, den skal også bli gamering pc må legge litt penger er a

 

hadde vært fint litt hjelp , ha en fin dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...