Gå til innhold

Noen her fra Unge Heimevernet eller Heimevernet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er noen her som er i guilden Heimevernet eller junior guilden Unge Heimevernet?

Hel-norsk guild på Frostmane, så jeg tenkte at det måtte være noen her som var i en av guildene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg regner med dette er en RP-guild som sitter midt i "Field of Strife" i Alterac Valley i slappe klær og drikker rom? ;)

7626574[/snapback]

RP-guild på Frostmane?

Skrevet

Ikke RP-guild ihvertfall.

Solz: Spiller du på frostmane?

Bare lurte på om det var noen fra diskusjon.no i samme guild som meg, men ok.

Helnorsk er den.

UHV er vel ikke verdens mest seriøse guild, men det er jo bare en "junior-guild" til HV.

Og jeg har ingen characters i HV, men det er norsk guild, og det virker seriøst på meg ihvertfall.

Skrevet
Etter det jeg har sett er heimevernet verken helnorsk, seriøst eller noe som helst annet.

7627598[/snapback]

Det meste er sant. Etter hva jeg forstår er den norsk (helnorsk altså)(har 2 naboer i den), men mye seriøs er den ikke! Og ja, jeg spiller frostmane.

Veta: Gi en whisp til Craitar / Nightwatcher hvis du vil whine!

Skrevet

Solz: Spiller du på frostmane?

Bare lurte på om det var noen fra diskusjon.no i samme guild som meg, men ok.

7628958[/snapback]

Ja. Paladin i Security.

Skrevet
Etter det jeg har sett er heimevernet verken helnorsk, seriøst eller noe som helst annet.

7627598[/snapback]

Det meste er sant. Etter hva jeg forstår er den norsk (helnorsk altså)(har 2 naboer i den), men mye seriøs er den ikke! Og ja, jeg spiller frostmane.

Veta: Gi en whisp til Craitar / Nightwatcher hvis du vil whine!

7631793[/snapback]

Heimevernet er helnorsk guild med 145 level 60 medlemmer. Vi har MC og Onyxia på farmerstadiet. ZG har vi rensket flere ganger. BWL er det neste vi går i gang med. Vi regner oss selv som seriøse og har klare målsetninger med guilden vår.

Jeg synes det er trist at folk legger ut om andre guilder når de ikke kjenner til hva som foregår der, eller sier klart ut hva det er de ikke finner seriøst. Det ville faktisk vært en hjelp for oss og hvis de sa det. Kravet for å bli med er for øyeblikket level 50 og en må sende inn søknad til vår hjemmeside. "www.Hv-guild.com". En må selfølgelig være Norsk

Unge Heimevernet er vår rekrutterings guild og alt guild. Den har faktisk 193 medlemmer med stort og smått. Kravet for å bli med er for øyeblikket er at du må være Norsk.

Erjot

60 Warlock

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...