Kaspp Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Har for tiden gått tilbake til det gode, gamle BF 1942 og har det mer morsomt enn aldri før. BF 1942 kjører jeg da på laptopen min (Dell PP21L) med alle instillinger på fullt og en FPS på ca 20. Problemet inntreffer derimot når jeg prøver å spille DesertCombat. Har prøvd med både 0.7 og Final, men uansett lukker spillet seg under loadingen, samme hvilket map det er eller om jeg lager egen server eller prøver å koble meg til en online server. En venn av meg har også samme problemet og han bruker en Acer Aspire 1640 der BF 1942 vanilla fungerer helt fint, men krasjer når han prøver å spille DC. Noen som har peiling på hva problemet kan være? Vet at DC bruker litt mer kraft, men når jeg tross alt kan kjøre BF 1942 vanilla med alt på fullt så burde vel ikke DC være noe problem? Takker for all hjelp. Kasp
geir__hk Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Problemet er -skal jeg fortelle deg- at DC eller bf1942 sin måte å håndtere mods på er dårlig programmert. Har hatt BF1942 med DC installert på minst 5 maskiner, og jeg har til gode å oppleve at spillet kan gå lenge uten at det før eller siden enten henger eller bare gjør en kill prosess på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå