Gå til innhold

Kjøpe mp3 spiller idag, hva bør man gå for?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Creative Zen Plus 2GB utgave: https://prisguiden.no/product.php?productId=46581

 

4GB utgave:

https://prisguiden.no/product.php?productId=46582

 

Kjøpte en sånn til dama til jul. Fantastisk mp3 spiller som slår ipod på lydkvalitet og brukervennlighet..

 

MP3 spilleren dukker opp i Min datamaskin så du kan dra filene over som du vil sjølv, eller bruker medfølgende programvare.

Lenke til kommentar
Har sett litt på denne, den er jo utrolig pen... Men trenger jeg 2 GB? 4 høres i allefall mye ut..

7625186[/snapback]

har en sånn spiller jeg også, men jeg har bare 1gb. det holder i massevis for meg. jeg kjøpte min på spaceworld, men du finner den også på nettbutikker. viss du ikke vil ha radio eller videospiller burde du velge creative zen v og ikke zen v pluss.

 

her er zen v 1 gb:Zen V 1 gb

 

her er zen v plus 1 gb:Zen V Plus 1 gb

 

jeg valgt å ha zen v plus fordi jeg ville ha radio. radioen har en utmerket kvalitet. det samme har videoen, selv om skjermen er litt liten

Lenke til kommentar

Hakke zen radio ? sikker er jo en som sier det her... greit å vite sikkert, men det står sikkert på informasjonen om den.... Ipod er uaktuelt, har en kompis som har en nano... og den er uaktuel for min del...

 

 

Creative Zen V Plus, 4GB- Sort/blå, 1.5" OLED skjerm, FM radio, Video

 

ser vel ut som denne har FM RADIO... :)

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Hakke zen radio ? sikker er jo en som sier det her... greit å vite sikkert, men det står sikkert på informasjonen om den.... Ipod er uaktuelt, har en kompis som har en nano... og den er uaktuel for min del...

 

 

Creative Zen V Plus, 4GB- Sort/blå, 1.5" OLED skjerm, FM radio, Video

 

ser vel ut som denne har FM RADIO... :)

7628937[/snapback]

 

 

Jepp! 4gb har det. Ikke 2gb :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...