Fphonex Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg har kommet så langt att jeg fikk besje om å ransake han Kurdan for å finne noe jeg kansje har bruk for... men dette hadde jeg gjordt før en jeg fikk den besjeden! dermed har jeg allerede den nøkkelen... hva skal jeg da gjøre for å komme videre? når de ikke er noen nøkkel å ta fra ham har bare en save lenge før en denne, så er veldig taknemlig for svar Endret 2. januar 2007 av Fphonex
Kahuna Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Umm, du er innesperret i Fort Grief nå ikke sant? Nøkkelen er så du kan komme deg ut igjen, du finner fort ut om du har den rette Lurer på om ikke utgangsporten styres med en hendel i et låst rom til venstre med en gang du kommer inn...
Fphonex Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Umm, du er innesperret i Fort Grief nå ikke sant? Nøkkelen er så du kan komme deg ut igjen, du finner fort ut om du har den rette Lurer på om ikke utgangsporten styres med en hendel i et låst rom til venstre med en gang du kommer inn... 7625228[/snapback] de er ikke de som er problemet jeg har nøkkelen og er ute fra fortet! men qesten vill ikke forstette fordi jeg tok nøkkelen fra han kisen før jeg fikk besje om de
Rescue me Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Umm, du er innesperret i Fort Grief nå ikke sant? Nøkkelen er så du kan komme deg ut igjen, du finner fort ut om du har den rette Lurer på om ikke utgangsporten styres med en hendel i et låst rom til venstre med en gang du kommer inn... 7625228[/snapback] de er ikke de som er problemet jeg har nøkkelen og er ute fra fortet! men qesten vill ikke forstette fordi jeg tok nøkkelen fra han kisen før jeg fikk besje om de 7657157[/snapback] Sikkert en bug.
Fphonex Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Umm, du er innesperret i Fort Grief nå ikke sant? Nøkkelen er så du kan komme deg ut igjen, du finner fort ut om du har den rette Lurer på om ikke utgangsporten styres med en hendel i et låst rom til venstre med en gang du kommer inn... 7625228[/snapback] de er ikke de som er problemet jeg har nøkkelen og er ute fra fortet! men qesten vill ikke forstette fordi jeg tok nøkkelen fra han kisen før jeg fikk besje om de 7657157[/snapback] Sikkert en bug. 7658095[/snapback] Maby... men denne qesten får man jo bare penger da de er ikke så farligXP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå