Gå til innhold

TES: Caught in the Hunt...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kommet så langt att jeg fikk besje om å ransake han Kurdan for å finne noe jeg kansje har bruk for... men dette hadde jeg gjordt før en jeg fikk den besjeden! dermed har jeg allerede den nøkkelen... hva skal jeg da gjøre for å komme videre? når de ikke er noen nøkkel å ta fra ham :hmm:

har bare en save lenge før en denne, så er veldig taknemlig for svar :D

Endret av Fphonex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umm, du er innesperret i Fort Grief nå ikke sant? Nøkkelen er så du kan komme deg ut igjen, du finner fort ut om du har den rette :)

Lurer på om ikke utgangsporten styres med en hendel i et låst rom til venstre med en gang du kommer inn...

Skrevet
Umm, du er innesperret i Fort Grief nå ikke sant? Nøkkelen er så du kan komme deg ut igjen, du finner fort ut om du har den rette :)

Lurer på om ikke utgangsporten styres med en hendel i et låst rom til venstre med en gang du kommer inn...

7625228[/snapback]

de er ikke de som er problemet :( jeg har nøkkelen og er ute fra fortet! men qesten vill ikke forstette fordi jeg tok nøkkelen fra han kisen før jeg fikk besje om de :thumbdown:

Skrevet

7625228[/snapback]

de er ikke de som er problemet :( jeg har nøkkelen og er ute fra fortet! men qesten vill ikke forstette fordi jeg tok nøkkelen fra han kisen før jeg fikk besje om de :thumbdown:

7657157[/snapback]

Sikkert en bug.

Skrevet

7625228[/snapback]

7657157[/snapback]

Sikkert en bug.

7658095[/snapback]

Maby... men denne qesten får man jo bare penger da de er ikke så farligXP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...