Gjest medlem-82119 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Har ikke lagt inn windows mediaplayer 11 eller explorer 7.0 fordi jeg regner med at man får wga på kjøpet? Stemmer det?
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Det er nok stor sannsynlighet for det. Men tro meg, ingen av programmene er stort å trakte etter. Firefox bruker jeg og iTunes bruker jeg. Ellers har du mange gode gratisprogrammer som WinAmp til musikk, og foreksempel Opera som jeg nettopp fikk vite var gratis. Har prøvd både WMP 11, og IE7..
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Bruker selv opera. Men explorer kan man ikke uten videre fjerne, så jeg tenkte det hadde vært greit å oppdatere den til siste versjon. Skal være sikrere. Mediaplayer er det samme, bruker den sjelden, men regner med at det ligger støtte for flere codecer og at det er ihvertfall noen forbedringer. Har lastet ned engelsk versjon av explorer, norsk er nettopp sluppet. Legger den ikke inn hvis wga følger med. Håpet at noen kunne finne dette ut og si ja eller nei på om den følger med.
endrebjo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Bruker selv opera.Men explorer kan man ikke uten videre fjerne, så jeg tenkte det hadde vært greit å oppdatere den til siste versjon. Skal være sikrere. Så lenge du ikke bruker IE, så kan den ikke misbrukes mye. Mediaplayer er det samme, bruker den sjelden, men regner med at det ligger støtte for flere codecer og at det er ihvertfall noen forbedringer. 7625718[/snapback] Codecs installerer du selv (jeg ihvertfall), og så kan alle mediaspillere på maskinen bruke dem. Det er bare et fåtall spillere som kommer med alle codecs installert på forhånd. De pleier å støtte seg til systemet.Dessuten er de fleste forbedringene i WMP kun for de som bruker det som musikkbibliotek til daglig.
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Angående det me IE og at du vil vise forskjellige ting som bare funker der har jeg et lite tips. Jeg fikk faktisk idag vite at du kunne innstalere en IE addon som gjør at Firefox åpner en fane som en vanlig nettside men bare i internet explorer (som et program). Litt inviklet, men da funker det iallefall med Windows Update o.l .. Geniale saker, linker til det så snart jeg finner ut adressen. Edit: Her er updaten som funker i Firefox iallefall. Vet ikke om det finnes lignende til Opera. Endret 2. januar 2007 av steffenz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå