Matsemann Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Vel, følg guiden til tissedam om amx-mod, og der du skal velge serveren under installasjon velger du plasseringen jeg skrev. Det er to installasjoner med AMX, en for selve amx, en for oppsett. Er i sistnevnte du skal spesifisere mappe.
zolpetre Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Vel, følg guiden til tissedam om amx-mod, og der du skal velge serveren under installasjon velger du plasseringen jeg skrev.Det er to installasjoner med AMX, en for selve amx, en for oppsett. Er i sistnevnte du skal spesifisere mappe. 7635829[/snapback] YES! Nå funka det endelig :!: takk skal dere ha alle som har hjulpet er svært taknemlig Men jeg lagrer det dokumentet "users" ikke sant? der jeg skrev inn steam id og sånt.. ?
Gissan Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Vel, følg guiden til tissedam om amx-mod, og der du skal velge serveren under installasjon velger du plasseringen jeg skrev.Det er to installasjoner med AMX, en for selve amx, en for oppsett. Er i sistnevnte du skal spesifisere mappe. 7635829[/snapback] YES! Nå funka det endelig :!: takk skal dere ha alle som har hjulpet er svært taknemlig Men jeg lagrer det dokumentet "users" ikke sant? der jeg skrev inn steam id og sånt.. ? 7649869[/snapback] Ja, du lagrer dokumentet. Versegod for guide.
Matsemann Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Og jeg sier versegod for hjelp Bra du fikk det til Endret 9. januar 2007 av Matsemann
zolpetre Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Hehe Takker for all hjelp og guide Kjempe snilt av dere:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå