TommyGun77 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 BTW vi snakker om "Autodesk 3ds max"? 7628510[/snapback] Jepp, det gjør vi. Btw. Zbrush er faktisk ikke 3d men 2,5d
kaalaaker Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Eg og ein kamerat jobbar på ein animasjonsfilm no, og vi brukar - Autodesk Maya (genialt program, litt vanskelig) - Poser 7 (Flott program for åå lage animasjonar) - Photoshop (Essensielt i alle samenhengar) +++ Desse programma er noke av det beste du kan få, men det er nok ikkje gratis, dessverre...
TommyGun77 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 se her Kimmag, dette er screen fra en spill character jeg har laget i 3ds Max.
Dragon Hunter Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Eg og ein kamerat jobbar på ein animasjonsfilm no, og vi brukar - Autodesk Maya (genialt program, litt vanskelig) - Poser 7 (Flott program for åå lage animasjonar) - Photoshop (Essensielt i alle samenhengar) +++ Desse programma er noke av det beste du kan få, men det er nok ikkje gratis, dessverre... 7628668[/snapback] Et OT-spørsmål: Hvordan importerer man Poser-animasjoner i 3D Studio Max / Maya?
Husam Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg holder faktisk på å lage spill selv, og kan skrive under på at det er et h****** om man ikke har gjort det før, eller ikke er veldig erfaren innenfor programmering. 3D-delen går forsåvidt OK, men det er fordi jeg har jobbet med Maya målrettet i over et år nå... Synes du først skal lære deg å bruke Maya (fantastisk omfattende program med perfekt "interface"), og selvfølgelig Photoshop. Det beste hadde vært om du deretter lager noen korte animasjonsfilmer, og lærer utifra det. Å begynne å lage spill med en gang er rett og slett umulig. Dessverre.
Husam Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Et OT-spørsmål: Hvordan importerer man Poser-animasjoner i 3D Studio Max / Maya? 7629028[/snapback] Er du sikker på at det ikke finnes en plugin til Maya som tar Poser-animasjoner? EDIT: Joda, og gratis var den også! http://www.rendermagix.com/trinity/index.htm Endret 3. januar 2007 av Husam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå