Veta Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har hørt noe om at det skal bli mulig å flytte fra PvE til PvP server senere. Er det noen som kan bekrefte evt. avrefte dette for meg? =)
Thraze Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg har hørt og lest det motsatte faktisk. At Blizzard IKKE har tenkt å gjøre det mulig for folk å ta PCT fra PVE-PVP Endret 1. januar 2007 av GodSlayer
knux Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har hørt og lest det motsatte faktisk. At Blizzard IKKE har tenkt å gjøre det mulig for folk å ta PCT fra PVE-PVP 7618030[/snapback] Sånn er det allerede...
Thraze Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har hørt og lest det motsatte faktisk. At Blizzard IKKE har tenkt å gjøre det mulig for folk å ta PCT fra PVE-PVP 7618030[/snapback] Sånn er det allerede... 7618052[/snapback] Kjapp skriveleif Rettet det opp.
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Noen som har blueposts eller noe om dette? Jeg vurderer å rerolle PVE server nå etter at jeg har blitt uhyre casual, men vet ikke helt om jeg gidder.
kalken Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Noen som har blueposts eller noe om dette? Jeg vurderer å rerolle PVE server nå etter at jeg har blitt uhyre casual, men vet ikke helt om jeg gidder. 7619030[/snapback] har vært mulig å ta char transfer fra pvp til pve i lang tid nå
nazrm Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 PVE -> PVP kommer ikke til å skje. (muligens om det er en ny PVP server, men ikke ellers.)
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Noen som har blueposts eller noe om dette? Jeg vurderer å rerolle PVE server nå etter at jeg har blitt uhyre casual, men vet ikke helt om jeg gidder. 7619030[/snapback] har vært mulig å ta char transfer fra pvp til pve i lang tid nå 7619047[/snapback] Oj, kult. Da må jeg sjekke ut hvordan PCT-tingene virker en dag.
Cappo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 (endret) PVE -> PVP kommer ikke til å skje. (muligens om det er en ny PVP server, men ikke ellers.) 7619155[/snapback] Hvorfor kommer det til å skje? Artig om det kommer masse letteide pvp newbies fra pve servere da. Ser ikke helt problemet når den beste pve progressen er på pvp servere, så kan ikke gear forskjellen være et argument. Tro det eller ei. Er ikke noe ulempe for de som allerede spiller på pvp serveren. Det er jo den personen som eventuelt kommer fra pve serveren som eventuelt har alle ulempene. Endret 1. januar 2007 av Cappo
Azagrath Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det kommer ikke til å skje, fordi det er "lettere" å gå opp i lvl på en PvE server. Man kan ikke gankes eller corpse campes i timevis (med mindre man selv gjør seg pvp enabled, men det er ikke poenget her).
Cappo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det kommer ikke til å skje, fordi det er "lettere" å gå opp i lvl på en PvE server. Man kan ikke gankes eller corpse campes i timevis (med mindre man selv gjør seg pvp enabled, men det er ikke poenget her). 7620185[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? For de som allerede spiller på pvp server er jo vant med det. Er jo mer synd på han som kommer fra pve serveren. Skjønner ikke helt hva du vil frem til, siden de som allerede er på pvp serveren ikke lider noen ekstra last av det kommer folk fra pve servere. Hvis det er noe som er feigt så er det jo at det er mulig å migrere fra pvp til pve. Herregud så mye lettere pve servere er å spille på enn pvp når du leveler, farmer, etc.
nazrm Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hvis det er noe som er feigt så er det jo at det er mulig å migrere fra pvp til pve. Herregud så mye lettere pve servere er å spille på enn pvp når du leveler, farmer, etc. 7620315[/snapback] Hm.. Hæ? Det ga ingen mening.
Cappo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hvis det er noe som er feigt så er det jo at det er mulig å migrere fra pvp til pve. Herregud så mye lettere pve servere er å spille på enn pvp når du leveler, farmer, etc. 7620315[/snapback] Hm.. Hæ? Det ga ingen mening. 7620363[/snapback] Hva er det som ikke ga mening? Er jo lettere å spille på pve servere siden du ikke blir ganket når du leveler eller når du prøver å farme. Siden du kan migrere fra pvp -> pve ser jeg ingen grunn til at det ikke skal gå ann å migrere fra pve -> pvp. Hvis noen kan komme med en god grunn hvorfor pve -> pvp er en dårlig ide, så hadde det vært flott.
Azagrath Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det kommer ikke til å skje, fordi det er "lettere" å gå opp i lvl på en PvE server. Man kan ikke gankes eller corpse campes i timevis (med mindre man selv gjør seg pvp enabled, men det er ikke poenget her). 7620185[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? For de som allerede spiller på pvp server er jo vant med det. Er jo mer synd på han som kommer fra pve serveren. Skjønner ikke helt hva du vil frem til, siden de som allerede er på pvp serveren ikke lider noen ekstra last av det kommer folk fra pve servere. Hvis det er noe som er feigt så er det jo at det er mulig å migrere fra pvp til pve. Herregud så mye lettere pve servere er å spille på enn pvp når du leveler, farmer, etc. 7620315[/snapback] Eh, bruk hue nå da... det er lettere å lvle opp på en pve server, så hvis transfer fra pve til pvp hadde vært mulig hadde folk lvlet på pve (for å unngå ganking) og deretter tatt transfer til pvp. Hadde det vært rettferdig for de som har lvlet (og blitt ganket ørten ganger) på pvp serveren?
nazrm Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hvis det er noe som er feigt så er det jo at det er mulig å migrere fra pvp til pve. Herregud så mye lettere pve servere er å spille på enn pvp når du leveler, farmer, etc. 7620315[/snapback] Hm.. Hæ? Det ga ingen mening. 7620363[/snapback] Hva er det som ikke ga mening? Er jo lettere å spille på pve servere siden du ikke blir ganket når du leveler eller når du prøver å farme. 7620419[/snapback] Det er jo hovedgrunnen Blizzard argumenterer med angående PVE -> PVP transfers >_<
Cappo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Eh, bruk hue nå da... det er lettere å lvle opp på en pve server, så hvis transfer fra pve til pvp hadde vært mulig hadde folk lvlet på pve (for å unngå ganking) og deretter tatt transfer til pvp. Hadde det vært rettferdig for de som har lvlet (og blitt ganket ørten ganger) på pvp serveren? 7620420[/snapback] Hva så? Er jo 3 måneders cooldown på pct for det første. For det andre minsker du jo sjansen din til å få en bra guild. Og i løpet av de 3 månedene hadde du jo klart å levele på pvp serveren også. Er det fordi han kanskje har bedre gear som gjør det dumt? Som sagt, så er det 3 måneders cooldown på pct og jeg nekter å tro at han som flytter frem og tilbake kommer til å ha så mye overtak etter de 3 månedene har gått enn om han hadde blitt på pvp serveren. Det er tross alt ikke horde i samme instancen som du er i med annet du har forvillet deg inn i battleground når du egentlig skulle inn i en 5-mans instance.
Cappo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Det er jo hovedgrunnen Blizzard argumenterer med angående PVE -> PVP transfers >_< 7620445[/snapback] Ok, bare for å være litt vrang og lufte litt tanker rundt saken, men hvis det er så mye enklere på pve servere, hvorfor er det da best pve progress på pvp servere?
nazrm Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Fler folk på PVP servere, derfor bedre PVE progress. (lettere å få tak i nok folk)
Azagrath Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hva så? Er jo 3 måneders cooldown på pct for det første. For det andre minsker du jo sjansen din til å få en bra guild. Og i løpet av de 3 månedene hadde du jo klart å levele på pvp serveren også. Er det fordi han kanskje har bedre gear som gjør det dumt? Som sagt, så er det 3 måneders cooldown på pct og jeg nekter å tro at han som flytter frem og tilbake kommer til å ha så mye overtak etter de 3 månedene har gått enn om han hadde blitt på pvp serveren. Det er tross alt ikke horde i samme instancen som du er i med annet du har forvillet deg inn i battleground når du egentlig skulle inn i en 5-mans instance. Hva i all verden er det du prater om? På en PVE server kan du IKKE gankes, drepes, corpse campes, verken når du lvler, quester, grinder, whatever. På en PVP server KAN du gankes, drepes og corpse campes når du lvler, quester, grinder etc. Ergo, det er LETTERE å lvle, queste, grinde etc. på en PVE server. Så folk skal IKKE kunne lvle, queste og grinde seg masse fint i fred og ro, for deretter å ta transfer til PVP. Det hadde ikke vært rettferdig for han som har gjort det samme på en PVP server, siden han på PVP serveren sikkert har blitt ganket, drept, corpse campet mens han har lvlet, questet, grindet etc. Med andre ord, han har kanskje slitt i lang tid, mens han på PVE serveren har kanskje brukt mye kortere tid og hatt det langt enklere. DET er hvorfor det ikke er lov. Punktum. Hvorfor du drar inn cooldown og gear og alt det der skjønner jeg nok ikke desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå