Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hotmail I Opera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Hmm..Om du synest Microsoft er drit (eg seier ikkje at eg meiner det eller ikkje meiner det :wink: )

 

Synest eg det er merkelig at du fremdeles bruker hotmail..

 

Men,bruker Mircosoft sitt eige opperativ system på Hotmail serveren?Da dei blei gjordt oppmersom på at det ikkje blei brukt eit windows basert os på hotmail serveren (var når dei kjøpte hotmail,fra dei som dreiv det før)sa dei at dei skulle skifte til windows opperativsystem...Så skifta dei men, skifta tilbake trur eg..

 

Husker ikkje kva opperativ system Hotmail serveren bruker no..Bruker ikkje Hotmail mail server sjølv..

Og har aldri gjordt det sjølv om eg har vært oppkopla mot nett sidan det blei tilgjengelig for annmenna i Noreg/Norge :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-18 13:34, B|Real skrev:

Ossn kan æ bruke Opera tel Min Hotmail-konto?

Æ veit at det går an i Outlook, men microsof-drit vil æ ikkje bruke.
:grin:

Noen som kan hjælpe?



 

Går det ikke å gå inn på http://www.hotmail.com ? Og dere... Venn dere til microsoft a.. Det blir bare mer og mer og dere får ikke gjort enn dritt imot det

 

Microsoft er perfekt for Ola og Kari Nordmann ettersom det er blitt såpass lettvint og lettere blir det

 

- Lev med det!

Lenke til kommentar

Hotmail gir da ikke POP3? Trodde Micr0$0ft hadde fixa det slik @ du kun kan sjekke hotmailen din i 0E.

 

Litt off topic men: Noen måneder etter at vi hadde kommet online her i heimen så satt søstra forann PC-en og kom med det vanelige "hjeeelp". Denne gangen var problemet derimot av en veldig artig karakter. ISPen vår var Telehor og de gir som kjent ut @online.no adresser. Søstra mi hadde derimot oppretta en hotmail konto også(dvs jeg fiksa en for ho). Så nå skulle ho sjekke denne, men navn er ikke lett og huske og dermed ble hotmail.com(eller hvar det online?) til hotline.com - og her var problemet. Når ho hadde kommet inn på en sånn side, hva skulle ho gjøre da? :smile:

 

Lo ganske godt da ho satt fortvila forann skjermen og lurte på hva ho skulle gjøre siden ho kom inn på "det derre der" :grin:

Lenke til kommentar

Bruker Outlooken jeg... hvis du legger inn Hotmail-konto på den lages det en egen mappe til bare den.. det er kanske greit å ha da.... jeg bruker også Oulooken til de 4 andre mail-adressene mine da.... da kan jeg sjekke mailen med bare ett trykk....

 

Jeg er enig i at Mirsoft (Microsnot) SUGER, men jeg liker Outlooken!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...