Veta Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Søkte litt på youtube om Draenei. Kan godt hende denne er OLD, men jeg deler det for det. Draenei Male Jokes Draenei Female Jokes "What do you mean there's an octopus on my face?" xD
.tomf Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Draenei female vits: "Do gnomes have a vibrate setting? Im just curious..." :!:
Reached Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 OLD!!!! 7616863[/snapback] hvem faen bryr seg? her er Draenei Male og Female /flirt /train
Sindrelol Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Haha, likte femalen. Men virker som de har et problem med gnomes Skrivefeil. Endret 1. januar 2007 av Sindrelol
Glipp Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Haha, likte femalen. Men virker som de har et problem med gnomes Skrivefeil. 7617674[/snapback] for og si det slik. hvem liker gnomes?
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Men virker som de har et problem med gnomes 7617674[/snapback] Duuu, så rart Gnoam rouge (som de selv ville skrevet det) = garantert ninja. Skilled, høflige gnomes er også uhyre sjeldne.
Tbau5 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Er det bare meg eller er vitsene dårligere enn Ari Behns samlede?
Carl M Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Gnoam rouge (som de selv ville skrevet det) = garantert ninja. Skilled, høflige gnomes er også uhyre sjeldne. 7619017[/snapback] Enig i at utrooolig mange gnomes har slik skikkelig in-your-face attitude og at det ofte er snørrunger som spiller, men det betyr ikke at de ikke er skilled, slik jeg erfarer det er det mange flere flinke gnomes enn noen annen rase(men så er det jo bare one in a million som faktisk kan spille, så det kan være rene sammentreffet).
Sindrelol Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Til alle gnome-hatere: Hysj! Gnomes har de beste racialskillsa og de eier utseende til alle andre homosexsuelle alliance-characters, med unntak av nelf female. Gnome er ftw!
Carl M Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Gnomes har de beste racialskillsa 7619826[/snapback] Lol?
Sindrelol Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Gnomes har de beste racialskillsa 7619826[/snapback] Lol? 7619843[/snapback] For å si det sånn, jeg blir sikkert redda 20 ganger om dagen på grunn av escapeartist. Warrior charger, bruker hamstring, jeg tar escape artist. Etter det kommer han seg ikke inn på meg(unntat i 0.5 sekunder da han intercepter, men da blinker jeg) Roguer ambusher meg, jeg tar frostnova og escape artist. Hunter sin wingclip, 41 points noob arcane-mager sin slow. Escape artist eier alle de spellsa! Og 5% mer int er jevelig nice for casters. Eneste jeg ville bytta ut racials' og utseende med er undead.
Lightningwolf Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Gnomes har de beste racialskillsa 7619826[/snapback] Lol? 7619843[/snapback] For å si det sånn, jeg blir sikkert redda 20 ganger om dagen på grunn av escapeartist. Warrior charger, bruker hamstring, jeg tar escape artist. Etter det kommer han seg ikke inn på meg(unntat i 0.5 sekunder da han intercepter, men da blinker jeg) Roguer ambusher meg, jeg tar frostnova og escape artist. Hunter sin wingclip, 41 points noob arcane-mager sin slow. Escape artist eier alle de spellsa! Og 5% mer int er jevelig nice for casters. Eneste jeg ville bytta ut racials' og utseende med er undead. 7619876[/snapback] Og jeg er undead, så in your face
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå