Gå til innhold

Draenei Jokes fra BC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, likte femalen. Men virker som de har et problem med gnomes  :mad:

Skrivefeil.

7617674[/snapback]

for og si det slik. hvem liker gnomes? :p

Skrevet
Men virker som de har et problem med gnomes

7617674[/snapback]

Duuu, så rart :p

Gnoam rouge (som de selv ville skrevet det) = garantert ninja. Skilled, høflige gnomes er også uhyre sjeldne.

Skrevet
Gnoam rouge (som de selv ville skrevet det) = garantert ninja. Skilled, høflige gnomes er også uhyre sjeldne.

7619017[/snapback]

Enig i at utrooolig mange gnomes har slik skikkelig in-your-face attitude og at det ofte er snørrunger som spiller, men det betyr ikke at de ikke er skilled, slik jeg erfarer det er det mange flere flinke gnomes enn noen annen rase(men så er det jo bare one in a million som faktisk kan spille, så det kan være rene sammentreffet).

Skrevet

Til alle gnome-hatere: Hysj!

Gnomes har de beste racialskillsa og de eier utseende til alle andre homosexsuelle alliance-characters, med unntak av nelf female. Gnome er ftw!

Skrevet
Gnomes har de beste racialskillsa

7619826[/snapback]

Lol?

7619843[/snapback]

For å si det sånn, jeg blir sikkert redda 20 ganger om dagen på grunn av escapeartist.

Warrior charger, bruker hamstring, jeg tar escape artist. Etter det kommer han seg ikke inn på meg(unntat i 0.5 sekunder da han intercepter, men da blinker jeg)

Roguer ambusher meg, jeg tar frostnova og escape artist.

Hunter sin wingclip, 41 points noob arcane-mager sin slow. Escape artist eier alle de spellsa! Og 5% mer int er jevelig nice for casters. Eneste jeg ville bytta ut racials' og utseende med er undead.

Skrevet
Gnomes har de beste racialskillsa

7619826[/snapback]

Lol?

7619843[/snapback]

For å si det sånn, jeg blir sikkert redda 20 ganger om dagen på grunn av escapeartist.

Warrior charger, bruker hamstring, jeg tar escape artist. Etter det kommer han seg ikke inn på meg(unntat i 0.5 sekunder da han intercepter, men da blinker jeg)

Roguer ambusher meg, jeg tar frostnova og escape artist.

Hunter sin wingclip, 41 points noob arcane-mager sin slow. Escape artist eier alle de spellsa! Og 5% mer int er jevelig nice for casters. Eneste jeg ville bytta ut racials' og utseende med er undead.

7619876[/snapback]

Og jeg er undead, så in your face :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...