Gå til innhold

Rogue VS Rogue


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men rogue er egentlig en klasse der du trenger lite skills.

7616821[/snapback]

 

Har du noen gang spilt en rogue? Jeg må restealthe et dusin ganger for å få has på f.eks en warrior med godt gear, eller en hvilken som helst annen klasse (trenger ikke å ha imba gear i det hele tatt -.- ). I STV arenaen her om dagen, holdt jeg en warrior stunna lenge mens jeg prøvde å gi ut så mye skade som mulig. Stun gikk over, jeg poppa evasion, og han drepte meg på et par overpowers. Han hadde 73% liv igjen. Rogue FTW!

 

På BG er det så JÆVLIG frustrerende å se warlock/hunter pets bare løpe over hele banen og klappe til deg mens du er i stealth, for så å bli ganka av en stor gruppe horde.

 

Rogue er den klassen man trenger mest skills for å bli god med i PvP. Mange tror det bare er ambush + backstab = død. Og at vi eier alle fordi vi kan løpe rundt og ingen kan se oss. Kanskje mot folk 20 leveler under oss, ja. Rogues opplever også å bli kita gang på gang av warlocks, huntere, mages, og til og med warriors. De eneste gangene en rogue har overtaket, er når de starter combat med f.eks cheap shot.

 

Når du er rogue må du kjenne klassen du spiller mot in & out for å klare å ta en. Få en rogue til 60 og pvp litt, så vil du skjønne litt. Sånn går det når alle andre klasser er buffa :<

7617266[/snapback]

 

Du har green gear ikke sant?

Lenke til kommentar
Mistel. Ingen over ingen ved siden.

7616690[/snapback]

On topic: Niar er en rogue som viser skills, fordi om han har fått litt dårlig kritikk av den siste filmen sin. Hvor han var litt grim å bare viste kills der han bare basha ned targetsa fort som f. Grim er en god ganker, men god rogue? Det store rogue idolet mitt har bestandig vert Perklunt (daddar i de tidligere dager lol^^)

 

Spiller på samme server som Niar og har følgt med han siden han grinda rank 14, han har oppnådd en del ting i WoW karrieren sin. Første lvl 60 på Turalyon, første som fikk epic mount og første rank 14. I Feel The Pain filmene viser han en spillestil som jeg vil si er unik. Eneste folk ikke liker med han er vel at han er prep specced noe han har vært siden Korean beta afaik ^^. Anyways i feel the pain serien får vi se et par moves som ingen andre rogues kunne ha klart.

 

7616737[/snapback]

Spiller på samme server. Gikk rykter om at Niar døde i en eller annen ulykke? Så da får vi vel ikke se movsa fra han lenger... ?

 

Lurer på om det ikke var han som trente meg litt på herod i SM også... :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Grim ftw!

Vet ikke om jeg kan si det er den beste rogue, men filmen eier meste ihvertfall^^

 

Og det er også pga han alle lager _undead_ rogue på al'akir (og ellers)

 

Filmen

7616428[/snapback]

 

åååå! savner å møtte Grim i Azeroth, var ikke så veldig ofte så det var litt, wow der er Grim!

 

Eg syns det var leit at Grim sluttet, Al'Akir det ikke det samme uten han :(

 

Men OT : eg vil si Grim fordi vi har jo spilt på samme server å eg har fulgt med på filmene hans og det han har holdt på med.

 

Men eg må si at Niar har litt mer skills en Grim.

Endret av Pathmaker
Lenke til kommentar
Eryx fra Endless Sacrifice er veldig god til å overraske. Han spiller med en stil som jeg liker, selv om han kanskje ikke er den desidert beste uberroguen som noensinne har holdt rundt en datamus.

7623348[/snapback]

Gi link til film av han?

7623352[/snapback]

http://video.google.com/videoplay?docid=51...28104531&q=eryx

 

er også flere filmer på Video.Google, men hvis du vil ha bedre kvalitet så må du vel skjekke www.warcraftmovies.com (:

Lenke til kommentar
Å si at han i World of Roguecraft er dårlig er feil. Rett og slett. Det han gjør er noe de fleste rogues ikke klarer.

 

Uansett, Corrupt er nok en av de beste rogues i verden. Niar ligger litt etter imo.

7623736[/snapback]

Rogues som kan klassen greier det han gjør. Ekke så vanskelig å stunlocke og restealthe (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...