Tha_MullE Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hei, jeg er vel en av de maaange som hater og få nye patcher. Nye patcher betyr mer vente tid. Min Pc som sikkert mange andres får bare ikke ann og fjærne den jæ*** firewallen. Så jeg hadde sett stoooor pris på om noen kunne linke meg en side der jeg kan laste de ned før og fortere!?
Tha_MullE Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 skal jeg legge dem et sted eller no?
morgus Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 skal jeg legge dem et sted eller no? 7614690[/snapback] Bare å legge de der du vil, skrivebordet f.eks
genetex Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hva gjør den nye patchen som blizzard downloader laster ned for meg nå forresten? Eller kanskje den er ferdig, var vertfall på 20% i sted, hele patchen tok 185 mbites eller noe. Noen som vet hva den gjør?
Lednar Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 (endret) www.wowwiki.com ftw. Søk på patcher så finner du links til diverse patcher Så akkurat at noen hadde postet den linken allerede Kos deg Endret 31. desember 2006 av Lednar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå