FranzJosef Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hva er å anbefale? Synes dittnavn.home.no er beste jeg har funnet selv, men det er så utrolig tregt! Andre bra?
FranzJosef Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 http://moo.no/ er ganske grei 7615131[/snapback] Ja, den var slett ikke ille! Men litt skeptisk til at det er EN privatperson som driver hele lasset! I FAQ-en står det tydelig at dette neppe varer evig... Vil adressen jeg legger til bli der for alltid? Så lenge jeg kan opprettholde tjenesten, ja. Litt synd når en først blir vant med det og har annonsert det til folk så forsvinner det.. Andre brukbare subdomener der ute? Skal det være reklame må det være SVÆRT beskjedent.
ftpman Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Kan bruke frs.nu også, har eksistert siden år 2000 og har ikke planer om å legge det ned.
BeFs Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 moo.no har over 80 000 registrerte brukere. Tjenesten blir drevet av http://loopback.no/, så jeg vil tro at det er rimelig trygt å bruke.
FranzJosef Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 ...som fortsatt er kun har EN person ansvarlig som tilfeldigvis har tjenesten tilgjengelig på ubestemt tid. Det er vilkårene... Hadde følt meg tryggere om i det minste et firma stod bak. Men da blir det vel fort reklame.. Men det må da finnes noen flere forslag? Er jo tusenvis av slike subdomener!! Og noen av dem må jo ha begrenset med reklame?
Vindstille Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg føler meg mye tryggere når en privatperson som er kjent og har drevet lenge med det, enn en hvilken som helst bedrift. Bedrifter er ofte avhengig av avkastning, mens en privatperson kan fortsette å drive tjenesten så lenge han ser at folk har nytte av den.
FranzJosef Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Vel, det er vel og bra og kanskje ikke umulig. Men se nå bort i fra det da. Noen må jo ha erfaringer med noe annet her også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå