PSV Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Grensa er 15 minutters. Men ja, i PvP er Paladin en meget god healer. Pala+Warrior er vel fortsatt ganske bra kombinasjon? 7615200[/snapback] Hvis palaen møter en warlock, mage, shadowpriest, hunter, shaman, ++ dør warrioren. 7615349[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener her. Mage har llite en skulle ha sagt mot paladin og warrior kombinasjonen. Samme hvem han er sammen med. Shadowpriest med healing kan være litt tricky. Warlock med healing er nok ganske vrien. Her kommer det helt ann på hvilket pet warlock bruker, hvor lett det vil være å ta han. Gidder ikke ramse opp mer. Kort sagt er det en del som kan bli en utfordring om de har healing. Paladin og Warrior er en veldig god kombinasjon. Paladin og Paladin muligens hakket bedre. Mye avhenger av skill og gear. 7616201[/snapback] Poenget var at om paladinen ikke har divine shield så dør han pga. silence ^^
Cappo Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Poenget var at om paladinen ikke har divine shield så dør han pga. silence ^^ 7616559[/snapback] Vet ikke hva du pleier å gjøre, men den magen er som regel død før han får gjort noe annet enn å prøve å kaste en tåplig sheep på meg som forsvinner med en gang. Hvertfall med den kombinasjonen jeg nevnte tidligere. Er basert på erfaring om du skulle lure. I tillegg har du alltid Divine Shield siden alle cooldowns du kan bruke i Arenaen forsvinner når du går inn i en ny arena fight. Men det regner jeg med du visste. Endret 1. januar 2007 av Cappo
Cannabiskopen Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 2v2: Shaman/Warrior 7616843[/snapback] LIke greit med shaman + feral druid da, litt healing og buffs og snask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå