Gå til innhold

HDR eller Antalising? (Splinter Cell DA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oblivion er et fantastisk spill ''grafikkmessig'' når man spiller det med alt som er av eyecandy. Men gud hjelpe meg, eneste som greier det er vell 8800gtx(kanskje i sli?.

7613607[/snapback]

 

 

Jeg har G8800 GTS og spiller det i HDR eller anti på fullt uannsett, til og med med en modepack som krever enda mer og gjør så graffikken blir enda bedre. Null problem uannsett :D Men det skulle bare mangle :p

Lenke til kommentar

Jeg får også alt på fullt på Oblivion, enten med HDR eller Antanlising og jeg har geforce 7950 GX2....

 

Når jeg skifter til AA på Splinter Cell DA og trykker på Apply så får jeg bare en feilmld. og spillet slår seg av. Må jeg installere spillet på nytt, og laste ned patchene??

Lenke til kommentar
Oblivion er et fantastisk spill ''grafikkmessig'' når man spiller det med alt som er av eyecandy. Men gud hjelpe meg, eneste som greier det er vell 8800gtx(kanskje i sli?.

7613607[/snapback]

har 7600gt i sli, har alt på fullt ;) ikke noe prob :thumbup:

7618998[/snapback]

 

Mhm, det er nok flere kort en bare 8800-serien som klarer Oblivon på full rulle. Selv koser jeg meg med alt på full pine på mitt X1900XT kort.

 

Til topic:

 

Anti-Alasing jevner ut kanter og korn, ergo vil streker og linjer opptre glattere og mer linjeformet.

 

HDR er en lys relatert effekt og forsøker og skape best mulig bilde ved hjelp av lys og mørke, ergo slik øyet oppfatter det i den virkelige verden.

 

Derfor vil jeg ikke si du kan sammenligne de to effektene, men i et spill som Splinter Cell: Double Agent som foregår mye i dagslys ville jeg gått for HDR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...