Gå til innhold

Razer Copperhead problem :S


TypN

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg endelig min razer copperhead jeg hadde ventet på, jeg instalerte den reboota pcen og spilte css. da gikk allt fint, i dag når jeg skulle spille hakket plutselig spillet pga musa :cry: hvis jeg bruker den gamle (dårlige) musa funker det fint

 

hvorfor hakker spillet og åssen fikser jeg problemet?

Endret av Tudey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er problemet elendig definert...

 

1) Du har installert drivere til musa sier du, men har du oppgradert firmwaren til musa?

 

2) Avinstallerte du de gamle musdriverne først(kanskje har du Logitech setpoint eller liknende installert)?

 

3) Hvilken musmatte/musunderlag bruker du?

 

Prøv å legg inn mer info omkring problemet, så blir det lettere å hjelpe deg...

Lenke til kommentar
For det første er problemet elendig definert...

 

1) Du har installert drivere til musa sier du, men har du oppgradert firmwaren til musa?

 

2) Avinstallerte du de gamle musdriverne først(kanskje har du Logitech setpoint eller liknende installert)?

 

3) Hvilken musmatte/musunderlag bruker du?

 

Prøv å legg inn mer info omkring problemet, så blir det lettere å hjelpe deg...

7613228[/snapback]

 

1. ja

2. ja

3. bruker razer matta

 

litt vanskelig å forklare, bildet på skjermen hakker med en gang jeg rører musa, men funker fett hvis jeg ikke rører den eller bruker den gamle musa

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har samme musen og har aldri opplevd det du forklarer der. Og grunnen til at jeg kjøpte den i sin tid var fordi jeg spilte CSS.

 

Hvilken maskinvare har du ellers? Har du installert driverene fra CD eller nyeste fra nett? Oppdaterte du firmware før eller etter at problemet oppstod. Har du testet den på en annen maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...