Gå til innhold

Høy ping i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr nettopp skaffet meg BF 2 og hver gang jeg joiner en server blir jeg kicket pga høy ping. Har ingenting spesielt gående i bakgrunnen. Noen som har noen gode måter å få ned åingen på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener du med ''høy''? 300+ eller 50+?

selv har jeg rundt 50 tror jeg på battlefield sine servere og 100-200 pådanske/engelske/nederlandske osv.

Du sier du nettopp har skaffet deg det, har du lastet ned nyeste patch? er gjerne servere med bedre ping der? :-)

Skrevet

Jepp. Patch til 1.41, og sorter serverne på ping i server browseren, eller "tjenermyseren" om du vil. Sikt på servere med en ping i nabolaget av 100 eller lavere.

Skrevet

Har lastet ned 1.4. Har ikke prøvd servere med lav ping så veldig ofte. Ble ihvertfall kicket fra TV 2 sine pga høy ping. Har NGT med over 4Mbit i sekundet tror jeg.

Skrevet
Har lastet ned 1.4. Har ikke prøvd servere med lav ping så veldig ofte. Ble ihvertfall kicket fra TV 2 sine pga høy ping. Har NGT med over 4Mbit i sekundet tror jeg.

7613376[/snapback]

Sjekk at ingen bruker linja til noe annet.

Skrevet

Selv bruker jeg å pinge vg.no før jeg i det hele tatt begynner å spille på nett. Hvis den ikke ligger stabilt i underkant av 50 ms, gidder jeg ikke prøve engang. Hurra for Eidsiva bredbånd med gode stabile linjer...

Skrevet
Selv bruker jeg å pinge vg.no før jeg i det hele tatt begynner å spille på nett. Hvis den ikke ligger stabilt i underkant av 50 ms, gidder jeg ikke prøve engang. Hurra for Eidsiva bredbånd med gode stabile linjer...

7632728[/snapback]

Er enig med deg der :thumbdown:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hoj!

En kjent problem med dette er trådløse nettverk og også NextGentel. De er kjente for å miste pakker ved overføring (og jeg har både trådløst og NGT!).

Anbefaler norske servere om du sliter med Ping, de er nærmest, dermed bedre ping.

|=IRF=|Thengol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...