Gå til innhold

Skal ha ny flashbasert spiller uten programvare


Marty

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Creative Zen Nano Plus (256) for 3-4 måneder siden, men så begynte den å slå seg av helt uten videre (Ja, har byttet batterier..:), så nå gidder jeg ikke å knote noe mer med den.

 

Nå er det et hav av spillere der ute, og jeg har problemer med å velge. Noen krav:

 

- Flashminne

- Uten programvare

- Maks 512 MB

- Skal brukes hovedsaklig til trening

- Trenger ingen ekstra funksjoner annet enn god lyd og at den er enkel i bruk. Headset har jeg.

 

Jeg heller litt mot disse C-utgavene til Sansa (enten C140 eller C240. Hva er forskjellen?), men vet ikke om de er uten programvare(?)

 

Noen gode forslag? Skal helst ikke overskride 5-600,-.

Endret av Marty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville annbefalt den nye Ipod Shuffle, meget liten og flashbasert. Trenger ikke å bruke Itunes for å få musikk over på denne. Fins mange andre måter.

7604910[/snapback]

 

Vurderte lenge Ipod shuffle, men etter å ha lest et par anmeldelser av Creative Zen V, bestilte jeg heller den fra cdon. Den kostet et par hundrelapper ekstra, men det virket som en solid spiller. Dessuten hadde ikke cdon Ipod shuffle i sortimentet sitt (mens den kostet nesten like mye som Zen V på Elkjøp).

 

Takk uansett for tips.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Zen V og V Plus er vel ganske så lik? Har en V Plus som jeg har strevd ganske mye med, funket på 1 av 4 pc-er her i huset etter jeg hadde oppdatert den helt ut. Men er ikke sånn ordentlig UMS. Du kan f.eks ikke trykke på en sang på MP3 spilleren for å høre på den. (Hvis du ikke har noe programm installert)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...