Gå til innhold

TES: Hvordan finne den store feilen i oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jaja... elder scrolls 4... oblivion... spillet som kan klistre deg fast i stolen i hundrevis av timer og som aldri viser tegn på svakhet, men jeg har funnet den ultimate feil. Hvis du blir kanon høy lvl i acrobatics(var lvl 99) og går til Bravil, kan du hoppe opp på et av hustakene og opp på pipen derfra kan du hoppe opp på muren av byen. Hvis du hopper ned fra muren og ut i den store verden vil du finne en herlig verden av flygende planter og usynlig vann som kan løpes og hoppes på. Hvis noen lurte så har jeg faktisk spillt dette spillet alt for mye ja.

Hvis noen av en eller annen grunn vil gjennomføre det samme som jeg har bare spør i vei. Kommer sikkert en guide...

Hilsen Hakoon :)

Endret av Hakoon
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Levitation finnes ikke i Oblivion. Alt du trenger er være smart. Utnytt arkitekturen.

7627799[/snapback]

Har jeg det fra morrowind da eller har det aldri eksistert ?

Er en stund siden jeg har spilt nå :blush:

Skrevet

Merka det samma sjøl, men det var i bruma jeg fikk det til når jeg hoppe rundt og leika meg litt :p

Ellers så er det en håndfull andre bugs jeg også har irritert meg over. Mulig de er fiksa i patcher jeg ikke har lasta ned.

Skrevet (endret)

fant den mest fatale feilen i spillet.

Er på den der oblivion saken utforbi kvatch (ja jeg er helt i begynnelsen).

Har kommet til toppen av tårnet og i det øyeblikket jeg tar ut sigil stone, så begynner kjedereaksjonen med masse lys og slikt.... Men så skjer det ingenting mer, lysene slutter og jeg står igjen på toppen av tårnet med fingeren i rævva.... Står i alle guider på nettet at man skal bli frakta ut av porten så snart man tar bort Sigil steinen. Har prøvd å restarte maskinen og bruke forskjellige savegames, men VIL ikke gå videre.... JÆVLA

edit: er til x360

Og hurra! Nå må jeg begynne spillet på nytt, ikke faen om jeg gidder.

Loada forskjellige savegames og prøvde samme sjiten gang på gang, men fungerer ikke av en eller annen absurd grunn. drittspill

Endret av bokfinn
Skrevet
fant den mest fatale feilen i spillet.

Er på den der oblivion saken utforbi kvatch (ja jeg er helt i begynnelsen).

Har kommet til toppen av tårnet og i det øyeblikket jeg tar ut sigil stone, så begynner kjedereaksjonen med masse lys og slikt.... Men så skjer det ingenting mer, lysene slutter og jeg står igjen på toppen av tårnet med fingeren i rævva.... Står i alle guider på nettet at man skal bli frakta ut av porten så snart man tar bort Sigil steinen. Har prøvd å restarte maskinen og bruke forskjellige savegames, men VIL ikke gå videre.... JÆVLA

edit: er til x360

Og hurra! Nå må jeg begynne spillet på nytt, ikke faen om jeg gidder.

Loada forskjellige savegames og prøvde samme sjiten gang på gang, men fungerer ikke av en eller annen absurd grunn. drittspill

7636428[/snapback]

Det må være en feil i spillet!! Det kan umulig være noe annet... :hmm:

Skrevet

skal prøve å slette cachen på maskinen senere i kveld (reboote og holde inne A knappen til spillet starter opp) og se hva som skjer da.

Regner med at det funker, hvis ikke så ryker spillet ut av huset

Skrevet
skal prøve å slette cachen på maskinen senere i kveld (reboote og holde inne A knappen til spillet starter opp) og se hva som skjer da.

Regner med at det funker, hvis ikke så ryker spillet ut av huset

7641748[/snapback]

Hehe :p Så du kan ikke bytte det da? Trodde du hadde rett på sånt...

Skrevet

Jeg hadde en feil i Oblivion med OOO 1,3 innstalert. Det kom en feil melding hvert minutt så jeg måtte ut av spillet. Jeg har prøvd masse for å bli kvitt bugen, men har ikke greid det :( .

Skrevet

funka ikke å resette cachen i xboxen, så nå får jeg låne spillet til en annen kis som har runda driten. Funker det ikke på samma savegamen da, så er det eneste valget å begynne på ny, noe jeg ikke kommer til å gidde med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...