Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

råd om trimming av derbi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tror sykkelen din tåler  12K omdreininger. men når jeg ser på den sylinderen så bør du bytte veiv ja.

7603622[/snapback]

Tåler ikke Derbi motoren 14k omdreininger? Og AM6 12k?

Skrevet

Bytt veiv.

 

Blir irritert når jeg ser at dere bryr dere om hvor mange omdreininger veiva tåler, det er ikke bare det som gjelder. Det er såpass mye krefter i en slik sylinder, tar knekken på veivlager å rådelager vis du har kjørt på org veiv.

  • 2 år senere...
Skrevet
Bytt veiv.

 

Blir irritert når jeg ser at dere bryr dere om hvor mange omdreininger veiva tåler, det er ikke bare det som gjelder. Det er såpass mye krefter i en slik sylinder, tar knekken på veivlager å rådelager vis du har kjørt på org veiv.

jeg kjører mer org. veiv og Airsal T6 Asso og mk2 funker fett...

 

Det som nå står på planen er og bytte clucht og veiv...og ALLE pakkninger og simmringer osv full overhalin=P begyner og bli ulyder..så ambefaler ingen og kjøre med trimsylinder og org veiv:P funker en stund men så smeller det oxo:P

Skrevet

Trimming av moped skal, i overenstemmelse med forumets retningslinjer, ikke diskuteres på forumet.

 

Dessuten er dette en gammel tråd som skal få lov å dø i fred.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...